Wij stellen ons voor.

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Akoestiekwinkel
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2014, 16:27

Wij stellen ons voor.

Bericht door Akoestiekwinkel »

Beste Forumleden,

De Akoestiekwinkel stelt zich bij deze graag voor als nieuw forumlid. Middels deze aanmelding proberen wij ons wat meer te verdiepen in de camper wereld waar ongetwijfeld veel te doen is. Wij zullen hier niet gaan spammen of reclame maken maar vooral passief aanwezig zijn en teksten lezen. Wanneer er behoefte is aan antwoorden op akoestische vraagstukken direct gericht aan ons zullen wij daar natuurlijk een zo compleet mogelijk advies/antwoord opgeven.
(als er een speciaal reglement voor bedrijven is dan verneem ik dat graag, de fatsoensregels lijken mij logisch).

Vriendelijke groeten,

Wicher Donga

Merford Akoestiekwinkel.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Wij stellen ons voor.

Bericht door Admin »

Wicher,

Welkom op dit forum.

Nuttige informatie is altijd welkom. Ik ben benieuwd op welk gebied je denkt iets te kunnen toevoegen. Bij akoestiek kan ik denken aan audio-installaties,handsfree carkits, trillingsdemping, knaldempers, windgeruis, motorlawaai etc. etc., kortom alles wat akoestisch tot ons komt. Ik zie het nog wel...

En natuurlijk houd je in de gaten wat er staat in de gedragsregels, onderdeel van Over dit forum:
7 Geen activiteiten, gericht op winst maken.
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten