PC in de camper

Heeft u een leuke site gezien die andere bezoekers ook zeker moeten zien? Of een boeiend artikel gelezen in een blad? Post hier in dit topic!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

PC in de camper

Bericht door Admin »

Lidl in Vlaanderen ruimt op. Vanaf 4 januari o.a. een Nettop PC voor € 175. Aansluiten op je TV en een toetsenbord (draadloos of bedraad; de Vlaamse draadloze (Lidl: €35) zijn AZERTY!) en je bent in business. De specificaties vind je op het web. De Lidl-site werkt niet goed. Maar bij Targa vind je dezelfde PC.

Als ik nog geen MacBook had, zou dit ideaal zijn!
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Detlev
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 apr 2006, 17:21
Locatie: De Bilt

Re: PC in de camper

Bericht door Detlev »

Sterker Ernst: ik verkoop ze ook.....Asus linux versie 7" 177 euro.....
En dan zijn ze qwerty :D
Of bedoel je hier een pc en niet een netbook?
Mercedes 406 uit 1969
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: PC in de camper

Bericht door Admin »

Hi Detlev,

Niks geen 7" of qwerty!
Het Targa-kastje hang je achter aan de (flatscreen?)-TV. Wij hebben - nu in de slaapkamer, alwaar we eigenlijk nooit kijken - een 19" Salora met DVD-speler ingebouwd op 12 V, was een keer "monsterverkoop" bij de Makro. Daarbij zou het een kant-en-klare complete PC maken die weinig extra ruimte inneemt, met Wifi ingebouwd. O ja, dat toetsenbord moet je ook nog wel regelen, maar een nieuw bedraad toetsenbord verkocht ik vijf jaar geleden al voor 10 à 15 Euro, dus dat zal je nu helemaal de kop niet meer kosten.

Ik zou ook liever die netbook onder Linux hebben, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet zo van de Bill Gates-fanclub ben :roll: Vandaar onze MacBook! (Zie ook mijn tagline!) Ook wel: “In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates”

Prettige avond en tot volgend jaar :wink:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Paul

Re: PC in de camper

Bericht door Paul »

Bij de mediaMarkt in Den Haag hebben ze een Asus Eee PC 900HA Netbook in de aanbieding voor €199.. dat scheelt weer in de ruimte.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten