paar roestplekjes aanpakken

Plaatwerk, ramen, deuren, zonnekleppen en zo voorts
Gebruikersavatar
MB206VAN
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 nov 2013, 10:47

Re: paar roestplekjes aanpakken

Bericht door MB206VAN »

Je hebt gelijk, nooit gezien dat er een pagina 2 was! Maar je bent goed bezig, zie ik.

De 207D stamt overigens al uit 1976...
Paulus407
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 jan 2014, 12:42

Re: paar roestplekjes aanpakken

Bericht door Paulus407 »

Ziet er netjes uit hoor! Als ik t moest doen, zette ik m toch ff strak met plamuur. Kost je een dag, maar als je goed materiaal zet je zo'n lasnaad in 1X strak. Smorgens alles in 1X plamuren, bakkie doen en schuren maar. Misschien nog een rondje plamuur, paar uurtjes schuren en klaar is klara. Die lange stukken kun je prima met een een schuurmachine doen. Valt allemaal best mee, kost je 50,- maar dat ist resultaat ook dik en dubbel waard!
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: paar roestplekjes aanpakken

Bericht door Hanomaad »

Ik heb de bus al geschilderd, maar met de roller en ik vind het resultaat niet zo denderend nog. Dus besloten om hem nog eens over te doen, maar dan spuiten. Echter, daar heb ik zowieso weer een vol weekend voor nodig, en dat heb ik niet meer voor mijn eerste grote rit dit jaar, dus ik stel het uit tot t najaar. Ik kan dan alsnog gaan plamuren. De puntjes op de i. Voorlopig vind ik dit even goed genoeg zo:

Afbeelding
Afbeelding
brucelee
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 mei 2014, 22:31

Re: paar roestplekjes aanpakken

Bericht door brucelee »

hey hanomaad ziet er echt super uit ben blij dat er nog meer van die gekken zijn die zig er gewoon aan wagen ben zelf ook bezig met zo waar ben ik aan begone project viewtopic.php?f=15&t=7240 nog een kleine tip als ik een plaatje ergens in maak maak ik altijd eerst ff een malletje van karton zoals je kan zien in me topic gewoon er tegen houden en op de ranjes goed drukken en dan kan je um zo precies uitknipen en met een kraspen overtekenen op plaat materiaal en om te zorgen dat i er niet in valt pak je 2 magneeten dan zet je um der zo in is een beetje laat misschien maar ja voor de volgende keer misschien dat je er wat aan heb maar echt goed bezig netjes gedaan groetjes bruce
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten