op knappen oudeje

Plaatwerk, ramen, deuren, zonnekleppen en zo voorts
Plaats reactie
vossertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2014, 13:35

op knappen oudeje

Bericht door vossertje »

de rubberen trips die geplaatst zijn op mijn camper zien er niet meer uit, zou deze dus willen opknappen.
het probleem is dat er een siliconeachtige prut onderuit komt door de ouderdom en weers invloeden, mag ik het gene dat er onderuit komt verwijderen?
zo ja moet ik dan iets anders langs de kant spuiten of gewoon de volledige strip eraf halen en iets anders onderspuiten?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Re: op knappen oudeje

Bericht door De Rooie Reus »

Mooie foto maar ik zie met de beste wil van de wereld niet wat het is. Als ik jij zou zijn dan zou ik prut sowieso weghalen. Je zegt dat het door de leeftijd en het weer komt, twee natuurlijke verschijnselen die je met nieuwe middelen te lijf kunt gaan.

Groet van,
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
vossertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jul 2014, 13:35

Re: op knappen oudeje

Bericht door vossertje »

heb wat geprutst met de foto, hoop dat het nu beter zichtbaar is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gobert
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2014, 17:44

Re: op knappen oudeje

Bericht door Gobert »

Ik zie het wel, ook op foto 1. Ik ken het verschijnsel wel van twee Tabbert caravans geleden. Maar het heeft bij mij nog nooit tot lekkage geleid. Ik denk dat het zich beperkt tot de buitenkant. Het kan de oude kit zijn, het kan het rubber zijn, het kan een combi zijn. Ik ben bang als je de strip eraf haalt, dat je de strip kunt gaan vervangen. Eerst dus maar informeren of die te verkrijgen is.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
Gebruikersavatar
Gerard Exis
Berichten: 231
Lid geworden op: 14 jul 2009, 21:35

Re: op knappen oudeje

Bericht door Gerard Exis »

Gewoon de rails verwijderen, dan goed schoonmaken en nieuwe kit spuiten en daarna de rails weer terug plaatsen.
Dat "prut" wat je ziet is gewoon oude kit, de camper sta in de zon en alles gaat werken, dus de kit komt er tussen uit.
Langs de rails proberen kit te smeren heeft totaal geen nut, je maakt er alleen maar een kliederzooi van.

Succes.
Groeten Gerard. 609 + 1017 4x4

http://www.exis.ro
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten