Spam, bedriegelijke mails en noem maar op.

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Spam, bedriegelijke mails en noem maar op.

Bericht door De Rooie Reus »

Ik heb een mailadres aangemaakt dat ik alleen voor dubbellucht gebruik. Nu valt me de laatste tijd op dat ik steeds meer mail krijg waarvan de inhoud of alleen voor grote mensen bestemd is, of die me uitnodigen om mijn financieele gegevens opnieuw in te brengen op een nep-site en noem maar op. Natuurlijk zorgt mijn Mozilla Thunderbird ervoor dat ze meteen naar de Trash verdwijnen maar ik verbaas me erover. Normaliter zijn de gegevens op de site niet voor derden en ik ga ervan uit dat het bestuur van de vereniging niet in emailadressen handelt. Zijn er meer leden met die ervaring?

Groeten uit een langzaam donker wordend Udenhout waar straks Lex en Els alle hoeken af snuffelen naar soortgenoten.
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
ron(372)
Berichten: 136
Lid geworden op: 06 dec 2004, 20:51
Locatie: Drunen
Contacteer:

Re: Spam, bedriegelijke mails en noem maar op.

Bericht door ron(372) »

Martin Sanders schreef:Ik heb een mailadres aangemaakt dat ik alleen voor dubbellucht gebruik. Nu valt me de laatste tijd op dat ik steeds meer mail krijg waarvan de inhoud of alleen voor grote mensen bestemd is, of die me uitnodigen om mijn financieele gegevens opnieuw in te brengen op een nep-site en noem maar op. Natuurlijk zorgt mijn Mozilla Thunderbird ervoor dat ze meteen naar de Trash verdwijnen maar ik verbaas me erover. Normaliter zijn de gegevens op de site niet voor derden en ik ga ervan uit dat het bestuur van de vereniging niet in emailadressen handelt. Zijn er meer leden met die ervaring?

Groeten uit een langzaam donker wordend Udenhout waar straks Lex en Els alle hoeken af snuffelen naar soortgenoten.
Martin
Hoi Martin,

Geen enkel probleem.

Groeten Ron
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Martin

Ik heb ook wel wat Spam E-mails
Maar ik zit toch ook vrijveel op het internet nen dat zal er ook wel iets mee te maken hebben, maar ik vind mijn Spam nog niet overdreven veel.
Maar het zou helemaal niet moeten kunnen

Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten