Overkapping!

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Overkapping!

Bericht door Dennis en Nancy »

Kogel is door de kerk.

De brandweer komt achter in de tuin onder een overkapping/carport te staan.

Gevolg is dat de inbouw even op een lager pitje komt te staan tot de overkapping staat en er een houten poort voor de inrit staat.

Ik kan niet goed slapen in het weekend terwijl de bus veel bekijks trekt van dronken jeugd. De taat-tuut staat nu op een halve meter van het trottoir zonder hek of iets dergelijks.

Kan het niet maken om haar zo in de regen en zon te laten staan. De lak is zo goed en de bus is op een licht krokant sub chassis balkje na roestvrij en dat willen we zo houden.

iemand constructie tips?

Zit nu te denken aan beton RVS balken en damwand platen. Afmeting circa 4 bij 7 of 4 bij 7.5 meter.
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Overkapping!

Bericht door Frank.fjph »

Ik zou ook even op de site van de gemeente of VROM, of hoe dat departement nu weer heet, gaan kijken , dit ivm bouwvergunning ( $$$$$$$$$ aan leges) of vergunningvrij bouwen, er is daar een heel flowschema voor......

Ik meen dat je tot 3 of 3,5 m hoogte vergunningvrij dit soort dingen mag bouwen, maar even goed laten voorlichten kan veel geld besparen..... gewoon bij de Duivel te biecht en naar het gemeentehuis gaan.... :roll: :idea: :lol:

Frank
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Overkapping!

Bericht door vanhooltje »

ik heb als timmerman best wel wat tips voor je, maar ga maar eerst eens vragen wat er mag van de gemeente in je woonplaats :mrgreen: In de eene gemeente kan veel de ander zijn zeikers :evil: :mrgreen:
Ik hoor het wel Dennis :up:
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten