Goed: Schoenmaker & Zn in Avenhorn/Oosthuizen

Ervaringen (zowel positief als negatief) met bepaalde bedrijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Goed: Schoenmaker & Zn in Avenhorn/Oosthuizen

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Vorig jaar voor APK geweest na een tip van een oud collega. Netjes gekeurd, geen gezeik over dat er wel eens verfje op mag enzo wat ik bij andere garages wel eens gehad heb en dan ben ik er al meteen klaar mee. (ben toch klant en betaal voor jullie APK-dienst, aangezien afbladderende verf geen APK afkeur is voor zover ik weet, bemoei je met wat anders!)

Kon hem zaterdagmorgen brengen, maandagmorgen meteen gekeurd en gebeld dat de remmen achter niet goed waren. Toen ik hem later ophaalde hebben ze 'm nog even op de remmenbank gezet het 't laten zien.
Week later gefixt en terug voor de herkeuring, de keurmeester was er even niet, want die moest met spoed naar een ongeval. Ze zijn nl. ook bergingsbedrijf. Kreeg meteen koffie in de handen geduwd; daarna kon ik wachten op de herkeuring die inderdaad alleen bestond uit het meten van de achterremmen (die trommels mogen nog wel worden uitgedraaid, klopt inderdaad, die zijn ovaal) maar was goed, dus koffie op, papiertje mee, 89 euro afrekenen en weer gekeurd naar huis.

Niet de goedkoopste dus, maar gewoon een eerlijke keuring en ook zonder opdringerig gedoe dat ze meteen van alles willen repareren of dat zelf al gaan doen. Volgend jaar ga ik er weer heen.

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Goed: Schoenmaker & Zn in Avenhorn/Oosthuizen

Bericht door Frank.fjph »

Ik had er al eerder goede opmerkingen over gelezen.
Ken de garage ook, Schoenmaker is de buurman van mijn broer.

Frank
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten