Mercedes pech nummer

Ervaringen (zowel positief als negatief) met bepaalde bedrijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Detlev
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 apr 2006, 17:21
Locatie: De Bilt

Mercedes pech nummer

Bericht door Detlev »

Je belt een nummer en je wordt zeer snel geholpen, al met al reden wij toen binnen twee uur weer.....(midden Frankrijk)
Als je zorgt dat je in Nederland een keer iets bij mercedes koopt (maakt niet uit wat) en (eist) dat er een rekening op naam gemaakt wordt zit je in het systeem en kun je in het buitenland zelfs op rekening (tot euro 1500) bij mercedes kopen/repareren, dit omdat je een positief rekening verkleden hebt 8)

Hulporganisatie van Mercedes heet "Customer Assistance Center", gratis nummer: 00800-17777777 (let op: dubbel 0, ook in NL) Als dat nummer niet lukt, (enkele landen) 0031-206545277!
Je spreekt met Nederlander die ook de monteur instrueert wat er aan de hand is mocht je de taal niet beheersen.... :D
Mercedes 406 uit 1969
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door GerardM »

En wat zo leuk is, als ik nu uit het raam kijk dan zie ik dat fantastische call center met een draaiende
ster op het dak 8)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door Frank.fjph »

Waar het zat dat wist ik ook al, gehoord toen ik ze belde...(aan de zachte G.. :) ),maar volgens mij zitten ze daar met mensen uit alle landen / talen..?
Frank
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door Dennis en Nancy »

Dit werkt goed! Dat 00800 nummer heeft bij ons in italie niet gefunctioneerd. Ik had toen een ruitenwisser met arm verloren achter de brennerpass en vanuit NL hebben ze ons naar een dealer op onze route gedirigeerd. Ondanks mijn slechte bui hebben ze me ZEER goed te woord gestaan en deden alle moeite om een dealer te vinden op onze route en niet de dichtsbijzijnde. Er werd teven bijvermeld dat in geval van betalingsproblemen ik maar even terug moest bellen.

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door Frank.fjph »

Het ziet er dus naar uit dat Italie wat achter loopt met het 00800 nummer....
(Dennis en mijn ervaring)
FRank
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door GerardM »

Frank.fjph schreef:maar volgens mij zitten ze daar met mensen uit alle landen / talen..?
Frank
Yep, ze zitten al een jaar of 10 in Maastricht en bedienen 17 Europese landen. Niet alleen voor pech overigens, maar ook als je een folder van het nieuwste model thuisgestuurd wilt krijgen.

Groet,

Gerard
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mercedes-Benz 508D NL Ex-Ambu 1987 +++ Mercedes-Benz 280TE 1981 +++ Qualität ist kein Zufall +++
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door dereiziger »

heb ze vorig jaar nodig gehad in frankrijk . erg goede service .. ze hebben toen zelfs een monteur uit zijn bed gebeld om te adviseren .
Afbeelding
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door Frank.fjph »

WAs die daar blij mee????
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Mercedes pech nummer

Bericht door dereiziger »

heb hem niet horen klagen .. hij heeft me zelfs de ochtend daarop teruggebeld om te vragen of het me gelukt was ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten