Imperiaal 508 ex ambu

Plaats reactie
Speedmonkey
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 jul 2010, 22:39
Locatie: Uitgeest

Imperiaal 508 ex ambu

Bericht door Speedmonkey »

Hallo beste mensen,

Heeft er iemand toevallig nog een imperiaal voor een 508 ex ambu liggen waar hij of zij van af wil....

I'm your guy!

Dank alvast!
Alles is te maken...
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Imperiaal 508 ex ambu

Bericht door DVIII »

je kan zo'n ding prima zelf bouwen met als basis de beugels van pingping uit den haag. die leveren de klembeugels in twee hoogten voor de 508 bus , laag of hoog . als je een alles over het hele dak wilt maken heb je 10 beugels nodig (twee aan de achterkant)
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Speedmonkey
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 jul 2010, 22:39
Locatie: Uitgeest

Re: Imperiaal 508 ex ambu

Bericht door Speedmonkey »

Zelf bouwen had ik idd ook al aan gedacht, maar als iemand hem zou hebben liggen is dat wel heel makkelijk...

Ik ga zo sowieso even bij kingping kijken...
Alles is te maken...
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Imperiaal 508 ex ambu

Bericht door DVIII »

ik denk dat je niet moet vergeten dat "onze" bussen al ruim twintig jaar niet meer gemaakt worden en de gemiddelde camper tegenwoordig van hoogwaardig kitsch plastic gemaakt wordt met een dito onderstel. het gevolg is dat alleen heel oude mensen en krakers en hippies nog iets van de legendarische 508 en kleine en grote broeders afweten, en er iets van bewaren. ik lees alleen maar over mensen met plannen en klachten , de plannen zijn een saturnusraket motor inbouwen en de klachten zijn lawaai, koude en langzaam rijden. ik heb niet veel met het eerste en meer met de laatste eigenschappen hetgeen mij dus in een of meerdere van de voorgenoemde categorieen plaatst of ik ben een uitzondering. maar goed ik heb erg veel plezier in de bus en ik kom er dan ook overal mee waar ik denk dat ik wel weer uitkom of uitred. imperials of dakdragers zal je zelf moeten maken :cool:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten