wie gaat waar naartoe volgende week?

oa GOP's, campings, internet & vrije plekjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
motohead
Berichten: 60
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:58
Locatie: Abbekerk

wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door motohead »

Veel mensen hebben de week van hemelvaart vrij.
Ik ook.
Wel leuk om te weten wie waar naar toe gaat.
Ik zit te denken aan luxemburg.

groet, Sandor
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door karogegro »

Wij gaan morgen tm zondag, in het kader van de jeugd entertainment verzorging ( je moet toch wat met die koters) richting Emmen, kijken of we daar het equivalent van Bokito kunnen vinden (noorder dieren park) en een beetje in de omgeving koekeloeren.
Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Admin »

Wij zijn het komend weekend met de motorhome in Geraardsbergen (BMHC) en op de terugweg bij de vleermuizen in Oelegen (Mensa). Het weekend daarop zijn we met de zelfbouwers van Womobox.de in Bodenheim.
Als het weer de komende maanden zo blijft als vandaag, heb ik nix te klagen :wink:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Frank.fjph »

10,5 dagen Frankrijk, bij mooi weer in het westen, anders wat zuidelijker.
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Bommes »

Of de Eifel of noord Frankrijk, we weten het nog niet, we laten ons (herstel ik volg enkel de aanwijzingen van mijn wederhelft) leiden door het weer bericht.
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Anton »

Hoi Toine,

Daar is dichtbij een stelplaats:

Emmen-7811 5 beoordelingen / gemiddeld cijfer: 6,8
Bij Hotel de Giraffe mix-parking
Kerkhoflaan [parkeerplaats Oost] 52.78172, 06.899279 s
5
---> website camperplaats 72u
---> google maps 01/01-31/12
---> plaatsinfo +31 90 02 02 23 93
---> meteo
mooie plaats - water bij een dichtbij gelegen tankstation - centrum dichtbij

camper overdag automaat - vanaf 18.00u 0,-

Info: Campercontact.nl
karogegro schreef:Wij gaan morgen tm zondag, in het kader van de jeugd entertainment verzorging ( je moet toch wat met die koters) richting Emmen, kijken of we daar het equivalent van Bokito kunnen vinden (noorder dieren park) en een beetje in de omgeving koekeloeren.
Toine
Succes!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Janneman
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 okt 2007, 12:50
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Janneman »

Wij gaan van woensdag tot zaterdag. We blijven in Nederland maar waar dat hangt van het weer af. Als ik trouwens voor die tijd een aantal klussen aan de camper niet af krijg gaan we helemaal niet :oops:

Groetjes,
Jan
-----------------------
Groetjes,
Jan
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Bommes »

zelfde geld voor mij moet de aandrijfashoes nog vervangen. :cry:
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Vreugie
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 nov 2007, 21:15

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Vreugie »

Ik ga samen met wat vrienden lekker surfen. We gaan met mijn MB 409D en de VW LT28 van een vriend van mij.

Waarschijnlijk richting Bairitz, hossegor. Anders mischien weer bretange en dan richting point du raz
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Peter MERCAMPO »

Wij blijven de komende twee weken gewoon thuis om aan de camper te werken al zal ik denk ik met mooie dagen naar de mooiste plas van Nederland te trekken. Kijken of ik nog wat ijsvogeltjes kan spotten of een ringslang kan zien zwemmen en anders gewoon lekker een beetje in het rond zeilen of een eilandje aan doen voor een picnic. We komen de tijd wel door!

Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Als we de brandstofpomp nog goed krijgen, gaan we dinsdagavond t/m donderdag ff naar de schoonouders op de bomvolle camping, ff bakkie doen en met koninginnedag ff rommelmarkten struinen. ;)

Moet vrijdag gewoon werken, dus lang weekend zit er niet in, bovendien zal ik die zaterdag en zondag wel nodig hebben om alles te repareren wat in 2 dagen vakantie stuk gaat :mrgreen:
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
JanPieter
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 jan 2008, 21:05
Locatie: Hippolytushoef, Noord Holland
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door JanPieter »

Ik denk de camperstalling :lol:
Nu iedereen zijn bakkie er weer uittrekt heb ik eindelijk weer een beetje ruimte om te werken. Alleen de bijrijdersdeur kon open en ik kon bij het serviceluikje aan de achterkant. Dan schiet het niet echt op zeg maar. Voor de rest was er 5 cm ruimte tussen mijn camper en alles wat er omheen stond....

Verder iedereen mooie en pechvije dagen gewenst :!:

Jan
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Dennis en Nancy »

Er moeten zeker 2 lagen glasweefsel op het dak van de UPS en nu word het Zaterdag goed weer dus,..... Tsjaa. :mrgreen:

Dennis
" If freedom is outlawed, only the outlaw will be free. "

" One Life,.. Live it "
Gebruikersavatar
KOERT
Berichten: 95
Lid geworden op: 19 jun 2007, 15:16
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door KOERT »

Hier ook nog een boel te doen voordat we weg kunnen...

Maar da's ook genieten!

8)
------------------------------------------
Daimler (Mercedes) Benz L 407 DG 1978 met OM616
A_A
Berichten: 400
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:07

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door A_A »

Dit weekend zou ik niet weg gaan. Maar gisteren kwam ik er achter dat behalve de vrouw, de kinderen ook weg zouden zijn. Even de opties bekeken, en toevallig een paar vrienden op een camping op 7 km rijden van mijn huis. Helemaal van uit het verre Brabant waren ze hier. Nou ik er ook maar heen met de campert en de honden. Best gezellig, en hun lachen om die Arjan met z'n bejaarde bus (1969). Zal best dat lachen. Ik zit nu met de laptop (wifi hier) met een glaasje wijn, een kachel en verlichting heerlijk in mijn wagentje terwijl de rest in de tent ligt en zich zorgen maakte om de kou :-)

Ben ik toch erg blij met mijn campertje hier in Nijensleek.

Oja, wel jammer dat ik vanmiddag nog liet zien, kijk hier staat mijn rose lekker koud in de koelkast en dat ik nu merk dat het rode wijn is die nu bij de kachel staat :-)
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
Gebruikersavatar
Bommes
Berichten: 482
Lid geworden op: 25 nov 2007, 09:11
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Bommes »

Ons bussie heeft zich goed gedragen.
1 nachtje in de Eifel gestaan (bad munstereifel) maar vanwege de kale bomen daar (het leek er nog wel winter) door gereden naar de Moezel.
Daar hebben we 1 nachtje in Neef gestaan lekker ind e zon buiten zitten eten (donderdag) en ieder uur wakker geworden van die verdomde trein.
Leek wel of alle treinen van heel Duitsland via dat ene spoor reden.. :shock:
Vrijdag door gekacheld naar Klusserath, eigenlijk alleen maar omdat mijn moeder daar stond met haar vriend en hun camper.
Maar wat een mega camperplaats is dat zeg.
Ruimte voor ruim 200 camper, en die stonden er ook denk ik, de een nog groter dan de andere, en zelfs eentje met een trailer er achter waarop de ferrari stond.. :?
Zaterdag ochtend is mijn moeder naar huis gegaan hun hond was ineens erg ziek geworden, ademde nog nouwelijks en ze wilde toch graag naar hun eigen dieren arts.
Wij zijn toen door gereden naar Minheim, wat een erg mooi een rustig plaatsje was.
Camper plaats met ongeveer een 60 plekken, netjes met hekjes er tussen, gras aan de voetjes en zon op de bol.
Nog een kolonne maseraties achter me aan gehad (er was ergens een treffen van de nederlandse maserati club en die vonden onze camper niet snel genoeg gaan denk ik. De een na de andere kwam er berg op voorbij gevlogen.
Je had hun gezichten moeten zien toen ik op het vlakke stuk weer terug er achter haakte en te kennen gaf dat het wel wat harder mocht allemaal.. :mrgreen:
Tja 75 pk's gaan berg op niet zo snel, maar als het eenmaal rolt.. :P
Maandag zijn we van uit Minheim weer naar huis gereden, camper weer gewassen en gepoetst, haspeltje er onder vast geschroeft en wat in de zon gezeten..
Helaas s' avonds ging de telefoon, mijn moeder, hun hond was overleden.
Hij had al heel zijn leven een lekke hart klep, en het spelen en rennen zaterdag avond + een of andere infectie of virus waren hem te veel.
Snif.. Gelukkig waren zijn laatste paar dagen zo als hij ze het leukste vond, in het gras rennen en springen.. :cry:
Greetzzzz, Marius
Afbeelding
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Peter MERCAMPO »

Sneu voor de hond, zo te lezen heeft 't bezie wel een goed leven gehad!, de ellende is dat je die beestjes, als het goed is, overleeft. Ik heb ooit een rally gereden met mijn ouwe heer in Oostenrijk, over de Gross Klockner. De snelle jongens stoven ons voorbij maar stonden halverwege stil met een kokende motor :lol: , ons A fordje uit "29 tokkelde rustig door en bereikte zonder enige moeite stapvoets de sneeuwgrens. Als eerste geëindigd, een moment om nooit te vergeten :P . Zo zie je maar weer als je je aanpast aan de techniek kom je er wel, althans dat is mijn ervaring!

Groet, Peter.
Vandaag is een Kadootje
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Frank.fjph »

was ie toen nog in productie???? :lol:
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Peter MERCAMPO »

Nee hoor, de hobby is ouwe zooi gaande te houden :) ! Voorzover mogelijk :?
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Janneman
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 okt 2007, 12:50
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: wie gaat waar naartoe volgende week?

Bericht door Janneman »

Ik had de camper op tijd klaar!

We zijn naar het Noorden gereden, 2 dagen bij Emmen gestaan en 2 dagen bij Lauwersoog. Prima bevallen.

Dit was tevens onze eerste rit met deze camper (207 buscamper). Hiervoor hadden we een heel wat grotere camper dus het was wel even lastig met de spullen en kleren. En nu moeten we elke avond het bed opmaken.

Voordeel is wel dat het heel wat prettiger rijdt als zo'n lel van een ding. Deze plus is wat mij betreft veel groter als de min door minder ruimte.

De eerste rit bracht (natuurlijk) wel een paar probleempjes naar boven;
- ik zet tijdens het rijden de koelkast op een omvormer. Die is onderweg 2 keer uitgevallen. Aanzetten en hij deed het weer...
- de temperatuur is bij binnenweggetjes maar 70 graden, op de snelweg loopt dat op naar 80-85. Zal eens een nieuw thermostaatje steken.
- het nieuwe spoelbakkraantje lekt!

Verder heb ik nog wel een wensenlijstje;
- de tafel iets verzetten
- bak maken achterop de trekhaak
- rammel uit het dashboard halen

Al bij al zeer tevreden tot nu toe. Rijdt lekker, verbrui 1:10, geen olieverbruik, geen gewalm.

Groetjes,
Jan
-----------------------
Groetjes,
Jan
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten