50-UU-44

Onderweg een opvallend voertuig gezien... Zit de chauffeur ook op dit forum?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

50-UU-44

Bericht door yaco »

Vandaag op de rondweg bij Roermond gespot de 508- 50-UU-44.
Heftig rokend en vol met bouwspullen ,misschien een klussende sleutelaar?

Vorige week zaterdag reed ik in 't donker op de A56 bij den Bosch toen me opviel dat het hevig naar dieselrook begon te stinken.
Aan m'n oude 240 gasgestookte estate kon 't niet liggen en wel even later een mistig wolkje voor ons van een wel heel bekend dubbelstel achterwielen.
Een keer het hele motormanegment updaten zou al een hele verbetering zijn.
Zo prijzen we ons zelf alleen maar uit de markt en verbaast het me niet dat er milieuzones zijn en er komen er alleen nog veel meer bij!
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Dennis en Nancy
Berichten: 1956
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:22

Bericht door Dennis en Nancy »

Motormanagment,.....

Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. :evil:

Mileu? Daar is het beter voor om de oude ketels te laten rijden dan ze te slopen en allemaal een nieuwe te kopen.

Dennis
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Frank.fjph »

De A-56 bij Den Bosch ??????????????

En verder lijkt me de discussie over milieuvriendelijke 508 's een verloren zaak, hoewel een dikke PC Hoofd trekker, die me met asociale snelheid voorbij komt scheuren een veel hoger brandstofverbruik heeft danik........

Frank
geurt-508
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 dec 2007, 14:10
Locatie: roermond

Bericht door geurt-508 »

Hoi Jaco, dat was ik op maandag, 50-uu-44!!!! Even op weg naar duitsland voor de weinnachtsboodschappen!!!!!! Blijft goedkoper in duitsland!!! Gebruik de bus dagelijks voor mijn klussenbedrijf, vind dan ook sleutelende klusser beter klinken :D Ja de bus rookt meer dan mij, maar schijnt dat hij stopt 1 januari.


groetjes Geurt
Gebruikersavatar
yaco
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 dec 2004, 21:33
Locatie: Zeeland

6 of 9

Bericht door yaco »

Ach ja in 't donker zie je soms 't verschil niet tussen de 6 of de 9.
Zou 't toch aan de rook gelegen hebben.
Enne Geurt die rook kwam dus van JOU.Succes met 't stoppen ,als je het echt wil lukt 't wel. Mij is 't tenslotte ook gelukt.
Als je voor de etalage van het rookpaleis staat en je voelt je als een rokende junk dan is die knop wel snel omgezet.

Ik kom regelmatig in Roermond met een MB 814 bakwagen, zonder reclame ,en zal de volgende keer wel toeteren.
608D brandweerbus.

Groetjes Yaco.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten