wat is een ideale camper ???? voor mijn ???

Ideeën of uitvoeringen voor/van jouw ideale camper.
Plaats reactie
peter looman
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 apr 2010, 18:08

wat is een ideale camper ???? voor mijn ???

Bericht door peter looman »

mijn ideale camper zou een mercedes la 911 zijn om dat hij priema bij mijn past 4x4 en niet te stoppen
laag toeren motor en je kan er heel veel moois van maaken .het punt is nu die heb ik dus al een tijt
terug gekocht om mijn droom waar te maaken en nu rij ik in een hymer en staat de
mercedes la 911 te koop tja wat zal ik zeggen soms loopen de dinnen anders dan je zou willen
ik moest mijn reibewijs c nog haalen en de la 911 moest nog op geknapt worden
en dat vond ik dus juist perfekt want als hij dan klaar zou zijn weet wist ik ook zeeker dat hij
goed zou zijn maar ja ik wou reiden en niet volgend jaar maar nu en toen kwam de hymer op mijn pat
en ook nog voor een mooie prijs en hij is rij klaar perfekt nee maar een heel goed begin
dus nu ga ik de hymer verbouwen van top tot theen binnen en buiten
waarom om dat ik het wel handig vind zo als hij is maar hij is niet perfekt voor mijn
ik kan niet overal staan en ik wil meer opberg ruimte buiten onder de wagen
en als het even kan dubbellucht en een om 314 motor ja droomen mag en hobby,en ook
dus ga ik hier maar mee aan de gang ( dus wat is ideal niets maar alles is ideal te maaken is mijn motto )
maar goed ik moet me zoon naar bed brengen ik lees wel wat jullie me schrijfen en dan vertel ik wel weer verder
groeten peter ( crazy.indian)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten