Klusclub in de buurt van Amsterdam?

Ideeën of uitvoeringen voor/van jouw ideale camper.
Plaats reactie
glindeboom
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2010, 17:16

Klusclub in de buurt van Amsterdam?

Bericht door glindeboom »

Hallo hallo,

Als voorbereiding op verblijf in Zuid Afrika en daar gewenste aanschaf van camperbusje, wilde ik graag hier nog wat klus-kennis op doen. Ik ben een theoretische technicus, dus aan interesse ontbreekt het niet. Maar de basis praktijk kennis en handigheid.... daaraan wel! Maar erg bereid om vieze handen te halen

Weet er iemand een goede plek om een cursus te doen of simpelweg wat bij te spijkeren over de basics van klussen aan een camper (of auto in het algemeen)? Het liefst in de omgeving van Amsterdam.

Of als iemand zelf particulier een gratis extra set handjes in de maand januari kan gebruiken :)) Mijn beste optie tot nu toe is gewoon met overal binnenlopen bij een garagebedrijf hier ergens in Amsterdam, kijken of je mag blijven hangen voor niks....!

Benieuwd naar suggesties!
Groet,
GJalt
jeroenz
Berichten: 41
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:52

Re: Klusclub in de buurt van Amsterdam?

Bericht door jeroenz »

ik kwam nog wel eens bij de hobbyhal de heining in westelijk havengebied. Daar kan je een brug huren om zelf te klussen.
http://www.hobbyhal.nl/

er lopen mannetjes rond voor elk klusje
glindeboom
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2010, 17:16

Re: Klusclub in de buurt van Amsterdam?

Bericht door glindeboom »

Is er een club die daar bijvoorbeeld elke maand een keer zit?

Ik ben op zoek om ergens mee te lopen... Bij gebrek aan eigen camper of klusauto op dit moment heeft het weinig zin voor mij om zelf daar spul te huren... :lol:

Gjalt
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten