Ruitrubbers
-
Ruitrubbers
Hallo, ik ben op zoek naar ruitrubbers voor de achterdeurruiten van mijn 508 legerambulance. Weet iemand misschien waar deze te krijgen zijn?
Groeten, Peter [/url][/i]
Groeten, Peter [/url][/i]
- Roger 1100
- Contacteer:
-
ruiten
om even te verduidelijken er zijn hoge en lage bussen, dat zit hem in de carrosserie , een enkele cabine is bv nooit hoog en een dubbele cabine is ook altijd laag ( of ik heb er aan gelast) en de bussen ( volle carrosserie)
zijn zowel hoog als laag verkrijgbaar geweest , om even terug te komen op de achterruiten , die zitten alleen in hoge bussen , en dat zijn de zelfde ramen als in de zijkant van zo'n hoge bus , dat is omdat de zij en achterdeuren hetzelfde zijn qua afmetingen.
dus prakties past er zelfs een schuifraam in de achterdeur.
dit maakt dat de raamrubbers voor de achterdeuren hetzelfde zijn als de vaste dubbel cabine ramen.
zijn zowel hoog als laag verkrijgbaar geweest , om even terug te komen op de achterruiten , die zitten alleen in hoge bussen , en dat zijn de zelfde ramen als in de zijkant van zo'n hoge bus , dat is omdat de zij en achterdeuren hetzelfde zijn qua afmetingen.
dus prakties past er zelfs een schuifraam in de achterdeur.
dit maakt dat de raamrubbers voor de achterdeuren hetzelfde zijn als de vaste dubbel cabine ramen.
- cees booij
-
-