Vandaag weer APK goedgekeurd voor .......... Euro.

joy

Bericht door joy »

130?

das idd erg veel

wat ik me afvraag is of een remmentest op testbank bij dit type bussen verplicht is voor apk

ik heb namelijk jaren dezelfde apk boer, die heeft mijn autoos nog nooit getest op een remmentestbank,er heeft nog nooit een remmentestbank binnen gestaan en die gaat er volgens mij ook never nooit komen, en toch ieder jaar weer een nieuwe apk derop

rara?
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Anton »

Hoi,

Remmen niet testen lijkt mij onwaarschijnlijk, wie en waar is die garage?

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
joy

Bericht door joy »

eindhoven

remmen worden getest door een 'proefrit' te maken

(meestal ff op en neer in de garage zelf)

ik heb overigens sinds kort een andere andere apk vriend die niet loopt te zeuren als er ff een lampje stuk is en net ff toevallig de ventilator niet werrkt (4 weken terug met mijn renault express) ik mag het ter plekke ff verhelpen en als het moet helpt hij nog mee ook

40 euro en een nette service

magoed, remmen testen, ja ,remmentestbank verplicht? geen id
Gebruikersavatar
Berthil
Berichten: 874
Lid geworden op: 06 dec 2004, 13:32

Bericht door Berthil »

GerardM schreef:één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig, indien het voertuig langer is dan 6,00 m dan wel na 31 december 1997 in gebruik is genomen;Voor bedrijfsauto's die in gebruik zijn genomen voor 1 januari 1998 wordt de richtingaanwijzer aan de voorzijde van het voertuig tevens gezien als zijrichtingaanwijzer indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6 m achter de voorzijde van het voertuig en 1 m zijwaarts.

(c) RDW (opgemaakt door RDW)

Ik vermoed dat jij een bedrijfsauto hebt die voor 1-1-1998 in gebruik is genomen en dat het licht goed te zien is; kun je zelf testen.


Groet,

Gerard
Ik kon zelf niet zien dat de richting aanwijzer aan of uit stond op de hierboven beschreven plek, dus de keurmeester had gelijk. Even bij brezan nieuwe lampjes gehaald en die zaten er zo op.

Vandaag wordt de cabinesteun gelast en morgen wordt ie weer gekeurd.

Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015

De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten