Aanschouwelijk onderwijs

Heeft u een leuke site gezien die andere bezoekers ook zeker moeten zien? Of een boeiend artikel gelezen in een blad? Post hier in dit topic!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Aanschouwelijk onderwijs

Bericht door GerardM »

Vind je op http://www.timloto.org/nl/onderwijs_video.html. Niet precies over onze motoren maar de basisprincipes van diesel, trommelremmen en nog zo wat worden wel met bewegende beelden weergegeven.

Kijk ze,

Gerard
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Re: Aanschouwelijk onderwijs

Bericht door Leo »

GerardM schreef:......basisprincipes van diesel, trommelremmen en nog zo wat worden wel met bewegende beelden weergegeven....
:cry: :? :cry: :cry: Da's dus niks voor mij met m'n 5 KB/sec..
Zit met smart te wachten tot dit contract afgelopen is, dan kan ik over op UMTS..( nog een anderhalve maand geduld en dan hoor ik ook een beetje bij de grote mensen..:P)

Mvg, Leo.:(
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Aanschouwelijk onderwijs

Bericht door GerardM »

Leo schreef: dan kan ik over op UMTS
Ja en leuk dat je dat woord kent ! Twee tips:
- verifieer vantevoren dat je goede dekking hebt daar waar je het het meest gebruikt, de (2) UMTS netwerken zijn zeker nog niet landelijk dekkend.
- vraag ook eens na wanneer de aanbieder HSDPA (kende je dat ook al?) denkt te gaan uitrollen.

Overigens vind ik het vreemd dat je eerst je huidige contract moet uitzitten alvorens je naar UMTS kunt; aanbieders schreeuwen om UMTS klanten dus met een beetje onderhandelen moet dat anders kunnen.


Surf ze,

Gerard
Unknown User

Re: Aanschouwelijk onderwijs

Bericht door Unknown User »

GerardM schreef:Vind je op http://www.timloto.org/nl/onderwijs_video.html. Niet precies over onze motoren maar de basisprincipes van diesel, trommelremmen en nog zo wat worden wel met bewegende beelden weergegeven.
Tof, Gerard!

'k heb ze nog niet allemaal bekeken, maar bijvoorbeeld dat Engelse filmpje over de werking van de koppeling heeft me al een boel duidelijk gemaakt.
Super :~)
Gebruikersavatar
janvds
Berichten: 269
Lid geworden op: 29 okt 2005, 16:54
Locatie: Amerongen

Bericht door janvds »

hey Gerard

Bedankt, een hele mooie site
worden me heel veel dingen duidelijker als leek :wink:



jan vds
jan vds
Hobby 600 1986
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten