Ruitenfolie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ed's508
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 okt 2012, 10:23
Locatie: Purmerend eo

Ruitenfolie

Bericht door Ed's508 »

Hoi,
Wie heeft er ervaring met ruitenfolie? Ik wil de achterruiten en de ruit van de zijdeur (achter de bijrijder)
beplakken met folie om nieuwsgierige blikken te weren. Misschien roept het juist nieuwsgierigheid op
maar dat zie ik dan wel weer...
Hoe donker kan je gaan en toch zelf nog wat zien van binnenuit? Ik begrijp dat het een spel van licht en
donker is. Als je binnen in het donker zit en buiten schijnt volop de zon zie je genoeg. Als het buiten
regent en je binnen met het licht aan zit zie je waarschijnlijk geen r...
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Groet, Ed.

Waarom schoonmaken als het niet stuk is?? En, als het stuk lijkt eerst smeren...
Yoni
Berichten: 636
Lid geworden op: 19 nov 2010, 18:44

Re: Ruitenfolie

Bericht door Yoni »

Klopt als een bus!

Wij hebben 10-15% licht doorlatend houd genoeg zon buiten en overdag nagenoeg geen inkijk!
Gebruikersavatar
Ed's508
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 okt 2012, 10:23
Locatie: Purmerend eo

Re: Ruitenfolie

Bericht door Ed's508 »

En kan je zelf ook nog naar buiten kijken??
Groet, Ed.

Waarom schoonmaken als het niet stuk is?? En, als het stuk lijkt eerst smeren...
Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Re: Ruitenfolie

Bericht door paulv »

Ik heb 20% raamfolie van deze jongens: http://www.premiumvinyls.nl/raamtint-folies en geen klachten, meer dan prima service (ook in het weekend 8) ).

Van buiten kun je er nauwelijks doorheen kijken en van binnen merk je nauwelijks verschil :P .
(Ik laat in mijn camper alle ruiten zitten maar de helft is van binnen afgetimmerd, je ziet nauwelijks verschil met de "open" gelaten ruiten. Zo blijft het een normale touringcar lijken ivm de parkeerplaatsen :lol: ).

Het staat of valt met het schoonkrabben van je ruit en schoon (stofvrij ) werken.

Groeten, Paul

PS. Heb je je schakelaar al ontvangen?
Bezoek altijd welkom!
Gebruikersavatar
Maxer
Berichten: 473
Lid geworden op: 30 sep 2007, 06:45
Locatie: Berkhout
Contacteer:

Re: Ruitenfolie

Bericht door Maxer »

Ik wil de ramen ook beplakken. Nu hoorde ik dat action ook folie verkoopt dus zal dat een heel stuk schelen qua prijs met die andere aanbieders.
Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Re: Ruitenfolie

Bericht door paulv »

Maar waar praten we over: € 7.50/m² :mrgreen: .

Het grote voordeel van deze jongens was dat ze ook folie van 1.5m breed hadden en ik heb ramen van 1.85m x 0.88m (+ 0.20m voor de klapraampjes er boven) :ooo .
Met de folie van de Action zal het wel weer plakwerk worden voor de grotere beedtes.

Groeten, Paul
Bezoek altijd welkom!
Gebruikersavatar
Ed's508
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 okt 2012, 10:23
Locatie: Purmerend eo

Re: Ruitenfolie

Bericht door Ed's508 »

Maxer schreef:Nu hoorde ik dat action ook folie verkoopt
Toevallig had ik het hier vanmiddag met een vriend over. Hier in de regio (N-H) is het uit het assortiment.
Groet, Ed.

Waarom schoonmaken als het niet stuk is?? En, als het stuk lijkt eerst smeren...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten