Zoals het hoort, even voorstellen . . .

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Pee Jee
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2011, 08:12
Locatie: Rotterdam

Zoals het hoort, even voorstellen . . .

Bericht door Pee Jee »

Gegroet mede 'grease monkeys' en een ieder die niet vies is van een beetje bloed, zweet en motorolie en oude techniek.

Na heel wat omwentelingen met mijn MB 207D 1978 en het internet ben ik puur toevallig (google) tegen dit forum aangelopen en met betrekking tot motor ombouw al heel wat nuttige tips en info van dit forum kunnen gebruiken.

Het oranje monstertje (kort en laag) gaat niet ingezet worden als camper. Met twee bands van mijzelf en het rondrijden van menig ander is dit niet handig (voor mij). Heb wel een Gel 'huishoud' tractie accu aan boord met een scheidings relais. Niet alleen omdat ik van een stevig stukje muziek hou maar me ook geen zorgen wil maken over mijn energie consumptie tegenover het niet kunnen starten. En een klapraampje in het dak. Afgelopen zomer de banken er uit gehaald en mijn bedespiraal achterin gemonteerd en heerlijk 3 weken op tour geweest. Dus toch ook een klein beetje camper . . .

Grootste prestaties: Rondje West Europa in December -30C, Rondje Oostblok (inc. Moscou en Kursk) over 4dkm op het blok.
Daarna was een blokwissel een eitje . . . er zit nu een 75pk diesel met 5 bak in, uit en inbouw in twee dagen.

Ik kijk uit naar nog vele kilometers en veel sleutel en aanpassings plezier en ik heb al heel wat inspiratie hier opgedaan!

Gegroet!

Pee Jee
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Zoals het hoort, even voorstellen . . .

Bericht door dereiziger »

Welkom hier PJ..

grt Ton
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten