Hallo allemaal

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Joop1
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jan 2013, 22:18

Hallo allemaal

Bericht door Joop1 »

foto camper.JPG
Na al heel veel gelezen te hebben op dit mooie forum dan toch ook maar even voorstellen. Voelt wel zo fatsoenlijk.
We hebben een week of zes geleden onze eerste camper gekocht, op basis van een mercedes 307, met om616 trekstarter. De opbouw is van Wilk.(bijlage) Bouwjaar 1980. De vorige eigenaar heeft de camper twee jaar geleden ingevoerd vanuit Duitsland, papieren lagen erin. 216.000 km gelopen, draait als een zonnetje. Technisch is het allemaal goed in orde.
Eigenlijk had ik graag een 508 gewild, maar aangezien we vier kinderen hebben, ik alleen over een klein rijbewijs beschik, loop je tegen het gewichtsprobleem aan. Hier dus maar vanaf gezien.
Ben uiteraard zelf aan het sleutelen, en opknappen, is voor mij zeker de helft van het plezier van het ding. Doel is om hem in ieder geval voor de mei vakantie helemaal vakantie klaar te hebben. Uiterlijk moet er natuurlijk veel meer opgeknapt worden, maar dat is niet de eerste zorg.

Met vriendelijke groet,

Joop Slomp
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Hallo allemaal

Bericht door vanhooltje »

Welkom hier Joop, veel lees en schrijfplezier hier :P
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
winand
Berichten: 1300
Lid geworden op: 02 sep 2006, 17:27
Locatie: Eindhoven

Re: Hallo allemaal

Bericht door winand »

Welkom!
:: Mercedes L508DG 1981 :: MB busjes T-shirts & truien webshop
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten