KRAK!

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
SergeL
Berichten: 123
Lid geworden op: 13 jun 2013, 19:39

KRAK!

Bericht door SergeL »

Goeiedag,

hierbij stel ik me ook even voor. Ik ben Serge, zelfstandig scheepsrestaurateur/staalwerker van beroep, met een vriendin, 2 zonen, 1 dochter, 2 honden, 3 kippen, 12kuikens, 35schaapies, een oude schuit en een zooitje rijdende konijnehokken. Op zich heb ik een goeie jeugd gehad tot ik er op m'n 15de achter kwam dat m'n lievelingsknuffel geen beer was, maar een muis. Op zich vond ik het altijd al typisch; een beer met een blauwe tuinbroek, maar als het kwartje dan valt, dan krijg je toch wel even een slag. Rond diezelfde tijd ontdekte ik ook dat Bud Spencer en Terence Hill geen Duitsers waren.. Probeer dan nog maar eens zonder psychische schade de pubertijd uit te komen. 22 jaar verder is het me nog steeds niet gelukt.