Daan&Eva

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Daan78
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2013, 22:31

Daan&Eva

Bericht door Daan78 »

Hallo,

Wij zijn Daan en Eva en rijden al heel wat jaartjes rond in een legerambulance, met deze bus gingen we altijd op vakantie en hebben we in 2008 een lange reis gemaakt rond de middelansche zee, we waren net op tijd voor de arabische lente :ooo

Omdat we nu twee kinderen hebben en 3 honden begon onze bus wat klein te worden en liepen we tegen de Hanomag Henschel F45 uit 1973 van Paul en Marja aan. Twee weken geleden heb ik de bus opgehaald in Frankrijk en ben nu bezig met wat aanpassingen zodat we in augustus voor het eerst met deze unieke camper op vakantie kunnen!!

Groeten,

Daan&Eva
Gebruikersavatar
Patrick1647
Berichten: 83
Lid geworden op: 15 jul 2013, 16:23
Locatie: Den Bosch

Re: Daan&Eva

Bericht door Patrick1647 »

Hallo Daan en Eva,

Ik ken jullie camper wel, want jullie waren net wat eerder dan ik 8)

Hij is in franse spoorweg kleuren geschilderd he?

Ik was ook geïnteresseerd maar heb erg lang getwijfeld omdat ik wat moeite had met het uiterlijk van de neus...

Te lang getwijfeld, want toen hebben jullie m gekocht, no hard feelings :P

Groet,
Patrick

(inmiddels eigenaar mb 508)
Een 508 maakt niet veel kabaal. Een 508 spreekt luid.
Daan78
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jul 2013, 22:31

Re: Daan&Eva

Bericht door Daan78 »

Ja wij houden ook erg veel van de vorm van een 508 en dan is dit wel even wat anders...maar in het echt is hij mooier dan op de foto hoor :lol: Het interieur heeft Paul heel netjes gebouwd en met alle gemakken voorzien we zijn heel blij met de dus nu onze 508 nog verkopen.

groetjes
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten