Markos stelt zich voor

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
markos
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2013, 21:34
Locatie: Selfkant

Markos stelt zich voor

Bericht door markos »

Hallo medesleutelaars,

Ik ben dus markos, woonachting in Duitsland en sinds een paar weken zijn mijn vrouw en ik de eigenaar van een Hymer S660 uit 1982 en ja er moet nog het eea aan gebeuren. Motorisch zitten we wel goed, mercedes motortje van 65 Pk doet zijn werk zoals het hoort.

Vorige week maandag hebben we hem opgehaald 300 Km noordwaarts en ik had zoveel vertrouwen in de mercedes techniek dat ondanks dat die een aantal jaar stil had gestaan de gok wou wagen. Mijn koekblik vol gereedschap en reserve vloeistoffen en wat onderdelen die kant op gereden, ik terug in de camper en mijn vader achter mijn aan in mijn auto. Enige waar ik voor moest stoppen was dat ik de 1e en 2e versnelling ineens kwijt was, paar minuten later en we konden weer verder. Oja qua verlichting klopte ook het eea niet, maar de gok genomen dat ik geen politie tegen zou komen :shock: En zon 5 uur later waren we thuis.

En dan begint het, als eerste de auto elektra aangepakt. Een groot deel van de bedrading vernieuwd en ook een nieuwe zekeringkast bracht wat we nodig hadden, elektra auto afgevinkt.

Toen begonnen met de Elektra woongedeelte en daar heb ik nu verplicht een pauze moeten inlassen, ik keek ineens van binnen door de bodem naar buiten vanmiddag. Dus dat eerst maar even restaureren voor we andere dingen gaan doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Waarom ik hier lid ben geworden? Ik ben zelf graag met autotechniek bezig, maar dit is mijn eerste restauratie project. Oftewel als ik iets niet weet dan hoop ik het antwoord hier te vinden 8) 8)
Gebruikersavatar
roywebers
Berichten: 134
Lid geworden op: 21 feb 2010, 00:37
Locatie: Holtum Lb

Re: Markos stelt zich voor

Bericht door roywebers »

Welkom op het forum.
Tja zo kom je nog verrassingen tegen met een oudere camper.
Ik ben er ook al verschillende tegen gekomen. :ooo
Maar als je zelf handig bent dan kan je zelf veel oplossen.
En via dit forum heb ik ook al verschillende dingen gevraagd en opgelost gekregen.
En ik zag op een andere forum dat je niet al te ver van me vandaan woont.

Roy Marina Tim
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten