Eric

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Ervoticum
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2013, 21:13

Eric

Bericht door Ervoticum »

Hallo Mensen,

Ik heb nu twee maanden een burstner 660 op een peugeot J5 van '89, 2.5l diesel. Heb er wat kleine probleempjes mee gehad deze twee maanden, maar vooral veel plezier. Ook mijn vrouw, 5 kinderen, 2 honden en kat genieten volop van het camperen.
We moeten nog eea verzinnen om de kleinste een eigen slaapplek te geven. Ze ligt nog op een luchtbed op de grond maar dat vindt de grootste hond ook erg lekker slapen. Een standaard opzet-stapelbed is te breed voor de enkele dinette, dus we moeten ws een smaller stapelbed gaan maken.

Huidige status, gebreken: koelkast wil niet altijd op gas beginnen, maar als hij dan brandt doet hij het goed, heb een nieuwe tankdop nodig en de koppelingskabel moet vervangen. Leuke klusjes om te beginnen, waar ik ws met jullie hulp me goed doorheen ga slaan.

Ik heb een jaar lang een transit gehad uit 1986 waarin ik voor het eerst het idee had dat ik auto reed. Helaas was dat geen lang leven beschoren.
Qua kampeermiddelen hebben we ondertussen alles gehad. Een camper trok altijd maar was niet te betalen voor ons. Dit is een leuk oud beestje maar heeft alles wat wij willen. Forum lezen is enorm leerzaam voor ons tot nu toe en ik denk dat het wel even zo zal blijven.
Gebruikersavatar
Wim
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 dec 2008, 12:41
Locatie: Alkmaar

Re: Eric

Bericht door Wim »

Welkom Eric ,

Je bent een soort van "thuis" gekomen , zeg maar .
Het barst hier van de ouwe meuk , het zit zo tussen heel erg oud en en minder bejaard .
Dan heb ik het over de campers , niet over de camperaar's :mrgreen:
Groeten Wim

Kan je er vooruit in ? Dan kan je er achteruit weer uit !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten