Voorstellen + klein restauratie-topicje

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: Voorstellen + klein restauratie-topicje

Bericht door DVIII »

ik denk dat ik steeds de oldskool methode voor mijn kiezen heb gekregen , dus bussen die een mm te klein waren voor de pen, en dan met binnenruimer en geleide bus ( dan komen de twee bussen mooi in één lijn ) net zo lang ruimen tot de passing ideaal was , ik heb altijd sims liggen , en nog een paar incomplete sets , maar ik kan ze nog altijd bestellen ( niet hier in nederland ) . succes met de APK
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Paulus407
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 jan 2014, 12:42

Re: Voorstellen + klein restauratie-topicje

Bericht door Paulus407 »

Dat vertelde de man die de revisieset leverde ook aan me. Hij zei dat "als je alleen oem bussen besteld je ze moet ruimen (omdat mb voor zowel de 26mm als de 26,3mm en de 27mm gewoon dezelfde bussen levert), evenals als je een oem revisieset besteld en het is een set die al jaren op het schap heeft gelegen". De laatste jaren, zo zei hij, "is de passing van een aftermarket revisieset gewoon aan de maat". Nou weet ik ondertussen dat de buitenmaat een honderdste of wat te ruim is :roll: , maar de binnenmaat past perfect.

Ik ga m komende week door de apk loodsen. Laat wel weten of t is gelukt. Heb één koplamp die het niet doet, vermoedelijk een massa probleem want de lamp is goed en er staat spanning op de stekker. En de bandjes zijn wat droog, maar weet niet of dat afkeur is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten