Fvd voorstellen, mercedes 508d

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Fvd
Berichten: 200
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:57

Fvd voorstellen, mercedes 508d

Bericht door Fvd »

Hallo mensen

Eergisteren heb ik een 508d gekocht, camperkenteken,bj 1977

Het is niet mijn eerste benz, hij vult een rijtje 207d-tjes, en 408/409tjes aan

Ik heb hem gekocht met nog 5 weken apk, ook heeft ie een tijdje stilgestaan omdat de eigenaren er niet meer mee reden, resulteert in wat losse contactjes, een lekke band bij het ventiel,maar vooralsnog rijdt het prima, ligt de bus strak op de weg (voor zon gevaarte dan) verwacht ik voor de apk niet alteveel problemen, op roest na op de 2 balken die in motorruimte vanuit cabine naar voren lopen en aan zijkant van rad bij het front uitkomen, maar het is nu eenmaal een bus uit 1977, u never know

Geen id of die balkjes een apk punt is, komen we vanzelf achter

Verder heb ik wat startproblemen, een klapperend startrelais

Ik ben er nog nie uit waar het nu aan ligt, slecht bijladen wellicht, of versleten accus

Ik zal dat probleem elders even posten

Goed, los van de startproblemen, de apk is het eerste wat ik geregeld wil hebben, ik lees over goede ervaringen mbt apk, bij piet van den broeck in dommelen, en aalst waalre apk, ik woon daar in de buurt dus 1 van de 2 zal het worden

tot zover

btw, zou graag een foto plaatsen maar dat kan wellicht pas na een aantal postings? bijlagelimiet bereikt kreeg ik als melding

Fvd
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten