even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
peter succes

even voorstellen

Bericht door peter succes »

ook even voorstellen .We hebben n 508 ,77 al 24jr in gebruik en jaren naar Turkije gereden tot2006 en zijn het toen wat dichterbij huis gaan zoeken npaar keer langs de kust Italie rond wat ook zeer leuk is vooral het zuiden en dan ook even naar sicilie.We zijn nu net terug van de cote azur wat ook zeker de moeite waard is ,Nu eerst wat onderhoud aan de motor (300.000)waar ik nog nooit problemen mee heb gehad afgezien van n lekke koppakking (te weinig olie) in Turkije maar ook dat was allemaal redelijk snel opgelost dankzij de hulp van echt kundige monteurs die zonder momentsleutel de kop hebben aangetrokken en die ik in Griekenland(Komotinie}heb laten natrekken en er nauwelijks verschil was.Nu gaat ie toch wat extra olie en brandstof gebruiken dus ben blij met dit forum waar ik handige tips zie staan dus aankomende week eerst de klepseals vernieuwen en de verstuivers laten checken. Plaatwerk en dergelijke doe ik zelf (lasser)en als het niet gaat zoals het moet.moet het maar zoals het gaat greetz peter
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: even voorstellen

Bericht door dereiziger »

Welkom Peter ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten