klepseals

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
peter succes

klepseals

Bericht door peter succes »

las laatst ergens dat iemand n speciale beugel had gemaakt om klepseals te verwisselen{om314}????ben de maten van dit hulpstukje kwijt heeft iemand dit ook gelezen???of is er ook n topic van hier??en wat is het aanhaal moment van de verstuivers in n om 314???
peter succes

Re: klepseals

Bericht door peter succes »

geen klepseals in de motor
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: klepseals

Bericht door DVIII »

ze zijn er wel , maar niet iedere (314) motor kan het gebruiken omdat meestal de klepgeleiders te hoog zijn , er zijn maar een paar serie's geschikt voor de seals .
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
peter succes

Re: klepseals

Bericht door peter succes »

klopt en wat denk je? inderdaad bij mij dus ook.Kon ze gelukkig terug geven,maar oorzaak olie verbruik kan ook aan het kleppendeksel pakking liggen dus dat eerst maar ns vernieuwen
Fvd
Berichten: 200
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:57

Re: klepseals

Bericht door Fvd »

Olielekkage wel, olieverbruik als gevolg van een lekke klepdekselpakking lijkt me erg onwaarschijnlijk:)

Fvd
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: klepseals

Bericht door DVIII »

ja dat is zeker onwaarschijnlijk als je niet weet dat het kleppendeksel van een OM 314 en ook de OM 352 gelijk het inlaatspruitstuk is , dus daar kan weldegelijk veel olie door naar binnen gezogen worden , omdat er in het inlaatspruitstuk regelmatig een onderdruk ontstaat . geeft niet , niet iedereen kan alles weten :angel:
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Fvd
Berichten: 200
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:57

Re: klepseals

Bericht door Fvd »

Goeddoeme,weer bijgeleerd, hold my horses:)

Fvd
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten