Oude bezoekers komen weer terug

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Oude bezoekers komen weer terug

Bericht door Peter MERCAMPO »

Hallo daar allemaal, ben een aantal jaren van het forum verstoken geweest en nu weer terug.
Hoop gebeurt, mooie reizen gemaakt inmiddels 100.000 km verder en er moet weer een hoop gaan gebeuren. Op dit moment woon ik in mijn bus en heb ik co-ouderschap voor onze hond, zij is door de weeks bij mij en in het weekend thuis bij Femke en de kinderen. We hebben even afstand genomen van elkaar zoals dat soms gaat na 31 jaar samenzijn.
Geen droevig verhaal tis wat het tis en gelukkig zijn we goed on speaking terms.

De bus is nog zoals we hem destijds hebben ingericht om met de kids die mooie reis te maken, nog steeds geen seconde spijt van gehad, een mooie reis was het. In de loop der jaren toch wel wat sleitage aan inrichting en voorzieningen en nu sta ik voor de keuze wat ga ik doen? Heb nog een 408 benzine uit 1970 staan, belasting vrij en in vrij harde staat, inrichting is praktischer, bedoeling is toch om zoveel mogelijk in de camper te wonen. of verder met de MERCAMPO die me nog nooit heeft laten staan.... tjsa kiezen benzine / diesel we zijn er ook nog niet uit.

Verder zit ik te kijken hoe ik de stroomvoorziening het beste kan gaan regelen, mijn 13 jaar oude compressor koelkast laat het af en toe afweten en doet het niet meer al te best, mijn zonnepaneel is er ook 13 jaar geleden 2e hands opgezet en ik heb het vermoeden dat deze zijn beste tijd ook wel heeft gehad mijn co melder gaat regelmatig af als ik mijn kachel stook
dus nu verwarm ik de bus met een omgekeerde bloempot op het gasfornuis, gaat overigens prima er moet wel wat gaan gebeuren vandaar dat ik zo nu en dan weer kom buurten info verzamelen en advies kom inwinnen.

Hoop dat deze afvallige nog een beetje welkom is,
gegroet het ga jullie allen goed,
Peter
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Oude bezoekers komen weer terug

Bericht door Anton »

Hoi,

Jawel hoor leuk om te lezen!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten