Even voorstellen

Hier is er de mogelijkheid om jezelf voor te stellen en je bus dmv een plaatje te laten zien aan de andere bezoekers
Plaats reactie
gedaho8
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2017, 16:38

Even voorstellen

Bericht door gedaho8 »

Hallo iedereen,

Ik wilde me even voorstellen. Mijn naam is Daan en mijn vriendin en ik dromen al lang van een eigene camper. Daarom heb ik me hier ook aangemeld. Ik wil heel graag informatie opdoen en met ervarene camperaars over dit en dat praten :smile:
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Admin »

Hallo Daan,

Op het gebied van campers en camperen (cámperen in tegenstelling tot kampéren) is er zo ontzettend veel verschillends op de markt, dat je het beste kunt beginnen met jezelf een beeld te vormen van wat je eigenlijk wilt en kunt. Een paar vragen die je jezelf zou moeten stellen, in willekeurige volgorde:
Hoe ziet je ideale vakantie eruit (rijden of verblijven, activiteiten, waar, hoe ver, hoe lang, camping, camperplaats of wild, .....)?
Hoe ziet je ideale camper eruit (hoe groot, hoe autark (hangt samen met vraag hierboven), zelfbouw of fabrieks, nieuw of gebruikt, hoe oud, beschikbaar budget, ....)?

Het feit dat je op een plek met campersleutelaars die niet bang zijn voor vieze handen bent terecht gekomen, wijst al in een bepaalde richting, maar toch....
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Houtstoker
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 mei 2013, 19:34
Locatie: Maasbree
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Houtstoker »

Welkom Daan en vriendin

Succes met de zoektocht naar wat je wilt en de camper
Greetz Ad
MB L508DG Pick-up
https://www.facebook.com/Houtstoker
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: Even voorstellen

Bericht door Anton »

Hoi,

Welkom u beiden!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten