In de Verte

Heeft u een leuke site gezien die andere bezoekers ook zeker moeten zien? Of een boeiend artikel gelezen in een blad? Post hier in dit topic!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

In de Verte

Bericht door Anton »

Hoi

Kwam ik tegen:


Geachte bezoeker, U zoek waarschijnlijk naar onze vermelding op Campercontact. Daar staan wij niet meer op. het heeft dan ook geen zin om ons elke keer daar aan te melden want het voegt totaal niks toe aan wat we hebben. Bespaar u de moeite want we willen er niet op :-) !!

De reden:
Wij hadden gevraagd een algemene kleine vermelding op campercontact met alleen een internetadres, en dit was niet mogelijk. De site is naar hun zegge gemaakt voor camperaars maar houdt naar ons idee geen rekening met camperplaats-eigenaren, terwijl men er wel afhankelijk van is. Wij bieden onze privé-grond aan om camperaars te de gelegenheid te geven om te recreëren op een uniek stukje Noord Limburg. IndeVerte heeft liever dat u eerst onze site bezoekt en daar uw de juiste ervaring op kunt doen. Het doel is hier om een vaste gastenkring op te bouwen zonder tussenkomst of invloed van commerciële bedrijven c.q camperverenigingen die daar weer aan willen verdienen of er voordeel uit willen halen. Onze doelgroep zijn natuurliefhebbers, en het is hier hondvriendelijk.

IndeVerte heeft ruim 16000 geregistreerde leden-bezoekers per jaar, dus nu al meer dan 50.000 incl internationaal en daarmee zijn we groter dan welke vereniging op camper-gebied. We hebben tevens onze eigen camerclub .

Groot voordeel en de juiste doelgroep.
Vanaf het moment dat Indeverte niet meer op campercontact staat, is men 3x beter voorbereid. Hier komt dan ook alleen de juiste doelgroep. Natuurliefhebbers, en camperaars die echte rust zoeken. Het werkt dus zeer positief. Mond tot Mond reclame, de Social media (dagelijks nieuwe foto’s) en Google spelen een grotere rol in het ontdekken van IndeVerte.

Lees hier meer over vreemdelingen die het niet snapte
De tijd toen we nog op campercontact stonden >>>

FacebookTwitterGoogle+

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Re: In de Verte

Bericht door Anton »

Kwestie van gas geven......


Afbeelding
DVIII
Berichten: 2794
Lid geworden op: 24 jun 2007, 21:38
Locatie: het koningklijk leuterveld

Re: In de Verte

Bericht door DVIII »

nou sta ik zelf niet als neerlandicus bekend of als iemand die altijd heldere verhalen neerschrijft zonder enige moeite maar toch,
ik begrijp van de tekst niet veel , zeker als je probeert de persoon in het verhaal een plaats te geven , dan springt de verteller van de ene tak op de andere . wat ik er uit kan halen is dat "in de verte" graag zijn eigen boontjes dopt en geen vermelding wil elders . zeker niet omdat ze zelf vinden dat anderen van hun afhankelijk zijn . al kan dat laatste ook een schrijfverhaspeling zijn .
dus Anton, fijn dat je ons op de hoogte houdt maar wijzer wordt ik er niet van , want als je er zoals ik midden in valt is het één groot raadsel met hier en daar een antwoord wat net zo goed een vraag kan zijn .
( ooit in een ver verleden deed de Vara ombudsman zijn best om een firma te bellen die met grote nadruk vertelde dat ze helemaal niet "bonafide" waren en hoe de Vara erop kwam dat ze dat konden zeggen ) Daar doet dit me aan denken.
Laatst gewijzigd door DVIII op 13 jul 2015, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh lord won't you buy me...... en de toekomst mag wel wat moderner !
Gebruikersavatar
jervig
Berichten: 349
Lid geworden op: 13 jan 2008, 20:17
Locatie: Rudzica Polen

Re: In de Verte

Bericht door jervig »

Antigedrag.........

Het lijkt meer tegen campercontact te gaan dan over of voor In De Verte

Groetjes,

Jeroen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten