Op reis voor onbepaalde tijd (ervaringen gevraagd!)

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
CeesHM de Bruin

Bericht door CeesHM de Bruin »

Leo schreef:bedankt voor je antwoord & regelarij. Wel jammer van dat vrachtwagentarief, want dat is toch een heel stuk duurder dan campertarief? Dat casco-tarief ouder dan 8 jaar klinkt daarentegen weer aantrekkelijk. Ik heb geen idee wat mijn huidige verzekering daarmee doet. Als de bus klaar is zal ik eens kijken of het de moeite loont om er een cascoverzekering voor af te sluiten.
Hoi Leo,
Graag gedaan. Als de wagen klaar is kan je voor tarieven terecht bij Wim de Jong. Intussen wel je WA dekking handhaven, want als er iets gebeurt met en door de bus ben je wel aansprakelijk. Of je casco wilt hangt af van welk risico je wilt dragen. Zeg je b.v. 'Bus weg, pech' dan is WA alleen voldoende. Is de bus je echter meer waard en wil je een objectieve waarde laten vaststellen waarnaar de verzekeraar zich richt bij schade vaststelling, dan is casco dekking in combinatie met een taxatierapport aan te bevelen. Groetend, Cees
africandreamers
Berichten: 101
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:06
Locatie: Leiden
Contacteer:

Zonder verzekering

Bericht door africandreamers »

melhof schreef: We hebben net onze huidige verzekering opgezegd en willen omdat we op dit moment toch op blokken staan dat maar ff zo laten. Over een aantal maanden gaan we naar een nieuwe uitkijken. Groet, Melchior
Hoi Melchior,

ik hoop wel dat je de camper hebt uitgeschreven? Je mag in nederland niet zonder verzekering rijden, ook als hij niet KAN rijden! Ik heb daar nare ervaringen mee gehad... E.e.a. gaat volledig automatisch.

Groet,

Fulco
All those who wander are not necessarily lost....
A_A
Berichten: 400
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:07

Bericht door A_A »

Schors de camper dan wel !
dan gaat het goed.
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
africandreamers
Berichten: 101
Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:06
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door africandreamers »

A_A schreef:Schors de camper dan wel !
Dat bedoelde ik dus ;-) Als je dat niet doet komt er automatisch een boete omdat je niet verzekerd bent, en als je daarop niet reageert (omdat je b.v. lekker in Afrika aan het rondcrossen bent) lopen de gevolgen snel op! Mocht het tot een rechtzaak komen heb ik nog wel wat informatie voor je...

Fulco
All those who wander are not necessarily lost....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten