boekje

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

boekje

Bericht door Saskia »

Heeft de SVR een boekje? Ik had voor het paasweekend gauw nog wat adresjes uitgeprint, maar dat is voor heel Nederland onbegonnen werk, dus dat boekje wil ik ook wel. Overigens harstikke mooi vrij gekampeerd aan het IJsselmeer, we hebben de SVR adressen niet nodig gehad.
Trouwens, wat is het toch handig om lid te zijn van deze club! Vrijdag hield ik ineens een gebroken knop van de handrem in m'n hand. Zaterdag konden we bij Gerrit van de onderdelencommissie al een nieuwe halen.
Groetjes Saskia
Michael de Ridder
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 jan 2005, 21:11
Locatie: Voorburg

Boekje

Bericht door Michael de Ridder »

Beste Saskia,

De SVR geeft 2x per jaar een boekje uit met tips, commentaren en advertenties. E.e.a. ter ere van hun info-beurzen in het voorjaar. In dit boekje zijn ook vermeld de plaatsen en gemeentes waar de aangesloten boerderijen te vinden zijn.
Je zult toch een lijst bij het secretariaat van de SVR moeten opvragen wanneer je meer info wilt hebben over de aangesloten minicamping. Dit moet per mail of telefonisch. Uiteraard gaat alles per mail het snelst.
Groeten Michael de Ridder.
Gerard

Re: Boekje

Bericht door Gerard »

Michael de Ridder schreef:Beste Saskia,

De SVR geeft 2x per jaar een boekje uit met tips, commentaren en advertenties. E.e.a. ter ere van hun info-beurzen in het voorjaar. In dit boekje zijn ook vermeld de plaatsen en gemeentes waar de aangesloten boerderijen te vinden zijn.
Je zult toch een lijst bij het secretariaat van de SVR moeten opvragen wanneer je meer info wilt hebben over de aangesloten minicamping. Dit moet per mail of telefonisch. Uiteraard gaat alles per mail het snelst.
Groeten Michael de Ridder.
Je kunt het zo van de site van de SVR halen!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten