weekendje EFF

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

weekendje EFF

Bericht door dereiziger »

Heerlijk een "rustig" weekendje naar de provincie Utrecht en de elf Fantasy fair op zondag ..

De rit zaterdag ging voorspoedig .. geen files, weinig vrachtwagens op de weg .. erg weinig vond ik zelf .. maar ok . het rijd wel rustiger .. na wat gespeur een mooie natuur camping annex zorgboerderij gevonden in Wilnis erg mooi plekje, veel vogels water .. speeltuin voor de kinderen, kinderboerderij . en zelfs voor mijn bak van 4200kg had de beheerder na wat wikken en wegen een plekje . We moesten een beetje rekening houden met een andere camper die op het zelfde veldje als ons zou staan . deze was er op dat moment nog niet, dus wij netjes aan de andere kant van het veld geparkeerd. Na een heerlijke ontspannen middag kreeg ik de schrik van mijn leven :mrgreen: De "buren" kwamen aangereden .

Een klein felgroen Campertje met grote witte bloemen erop.. luisterend naar de naam Fleur..kwam het veld opgehobbeld, degene die bij de voorjaars meeting waren een paar week terug kunnen zich dit bakje en de illustere inzittenden waarschijnlijk nog wel herinneren.

De BBQ werd dus nog eens dunnetjes .. nou .. dunnetjes .. overgedaan . :mrgreen:

Een dag later .. veel ranziger dan de oorspronkelijke bedoeling was vertrokken naar Haarzuilen waar we een dag lang hebben genoten van de meest mooi uitgedoste personen die je je maar kunt voorstellen ..

Dus vandaag weer aan het werk nagenietend van een erg geslaagd weekend met enkel leuke mensen om ons heen ..

voor info over de Camping http://www.amstelkade.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hupsie Hoola
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:33
Locatie: Chillegom

Re: weekendje EFF

Bericht door Hupsie Hoola »

Klinkt gezellig allemaal!

Weet je nou waarom het daar zaterdag zo rustig was? Heel Nederland zat hier in de Bollenstreek, bolletjes kijken...corso brrrrrr!
ManOMan wat was het hier druk!
Ziet er leuk uit die camping, wij komen vaak in die omgeving, mijn ouders hebben een zomerhuisje in Vinkeveen. Ik hoop dat vanhooltje snel die kant op kan :)

groetjes, Christl.
Met zwarte handen heb je 't in de vingers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten