Duitse Gründlichkeit

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Duitse Gründlichkeit

Bericht door Admin »

Bewijs van de Duitse Gründlichkeit:

Je gaat naar de spoedeisende hulp in een Duits ziekenhuis om een KNO-arts te laten kijken naar een visgraatje dat in je keel is blijven hangen.

Drie uur later kom je weer naar buiten, nadat een internist onder algehele narcose een scopie van slokdarm, maag en duodenum heeft gemaakt.

En o, ja, er zit een beschadiging in de keel en als je last blijft houden moet je maar naar de KNO-arts in een ander ziekenhuis! :roll:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Duitse Gründlichkeit

Bericht door vanhooltje »

Tja ernst :shock:

Dat heeft allemaal met geld te maken, ondervonden toen christl een schedelfractuur op liep bij het skien :(
Ziekenhuis in, tig onderzoeken gehad in de duurste apparaten (tewijl dat helemaal niet nodig was), en als ze au zij werd ze weer een skan in gedouwd :shock:
Kassa voor het ziekenhuis, want ja de rekening word toch wel betaald door de ziekenfonds en de ANWB reis verzekering :mrgreen:
Ik heb de rekening gezien, en daar kan je een hele dure camper voor kopen :shock:
Ze doen het maar alte graag voor toeristen, je krijgt alle voorrang in een ziekenhuis over de grens :D

grt Peter
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Duitse Gründlichkeit

Bericht door dereiziger »

Ik heb een franse arts nodig gehad (ontstoken galblaas) deze vakantie en was slechts 22 euro kwijt en 5 aan medicijnen . het kan dus ook anders ..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Duitse Gründlichkeit

Bericht door Admin »

Geen idee wat mijn scopie gekost heeft. Het pasje dat ik van het CVZ heb gekregen was helemaal voldoende, tenminste: in combinatie met een legitimatiebewijs.
Mijn gegevens staan nu in tenminste drie computersystemen in Wittlich en in Trier en via een pak fotokopieën in een dikke map in een stalen archiefkast. Ook dat is Duitse Gründlichkeit :lol:
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten