We zijn weer terug !

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

We zijn weer terug !

Bericht door GerardM »

Na nog veel last-minute geknutsel aan de bus vorige week vrijdag dan toch maar op pad gegaan. Het was eerst de bedoeling om 4 weken weg te gaan maar door allerlei redenen kwam dat er niet van, daarom maar een rondje Nederland gedaan. En wat belangrijker is: 6 nachten achter elkaar met z'n 3-en in de bus geslapen. De eerste nacht nog wat onwennig maar daarna weer prima geslapen. Ook alle nutsvoorzieningen (gas, water, licht en toilet) hebben zich prima bewezen.
Al met al een mooi resultaat na bijna een jaar bloed zweet en tranen.
Absoluut hoogtepunt vandaag: in het Leenderbos de boswachter de weg gevraagd, hij kijkt eens naar de bus en zegt: tsja met zo'n wagen kan ik je wel een mooie ritje aanbevelen. Dus zo gezegd zo gedaan, je kent ze wel van die zandwegen door het bos, soms paralel aan fietspaden... Da's echt genieten :D
En ja, alleen maar 1 brandstofslangetje lek (van de Webasto natuurlijk) en nog wel bovenop de tank dus dat wordt weer een mooie klus morgen.

Neen, foto's heb ik niet, alleen mooie herinneringen.

Groet,

Gerard
Gebruikersavatar
De Rooie Reus
Berichten: 906
Lid geworden op: 04 dec 2004, 14:22

Bericht door De Rooie Reus »

Hoi Gerard,
Goed te horen dat jullie na al het gezwoeg en gepieker toch geweldig genoten hebben van de bus.
En het Leenderbos is inderdaad prachtig.

Groeten van
Martin
In de toekomst zullen we nog vaak aan vroeger denken.
Gebruikersavatar
berriaaf
Berichten: 1331
Lid geworden op: 03 dec 2004, 11:26

Bericht door berriaaf »

Gerard

Altijd goed om te horen dat de mensen tevreden zijn met wat ze zelf gemaakt hebben
Want daar doe je het natuurlijk ook voor
En als het weer dan ook nog heeft meegegewerkt
Word het vanzelf een leuke vakantie

Bertus
Wie schrijf fouten vindt mag ze houden
Weer of geen weer het is altijd camper weer.
Onze camper site,s : http://www.camper-freaks.nl , http://www.camper-freaks.eu
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Kijkoperatie brandstofslang

Bericht door GerardM »

en wie nog wil weten hoe de reparatie van de lekke brandstofslang afliep:
de Webasto heeft een eigen aanvoerslang bovenop de dieseltank en die lekte. Dus tank gestut met twee krikken, beugels losgemaakt en tank langzaam laten zakken zodat ik door het luikje bij de vuldop als een echte chirurg met beide handen het slangetje eerst kon losmaken en daarna vervangen. Alles weer in omgekeerde volgorde vastgemaakt en weg lekkage. Ik heb nu alle brandstofslangen (niet de vaste leidingen) vervangen door nieuwe en alle koelwaterslangen van de Webasto; dus nu zal het toch wel eens ophouden met druppelen.... Eigenlijk had ik deze operatie op de camping begin deze week willen doen maar m'n kruipolie was op :)

Groet,

Gerard
Gebruikersavatar
GerardM
Berichten: 778
Lid geworden op: 06 dec 2004, 22:55
Locatie: Maastricht
Contacteer:

25000 km

Bericht door GerardM »

En nog een bijzonder feit tijdens de vakantie ging de kilometerteller door de 25000. Niet slecht voor bouwjaar 1987.
Nog 475000 te gaan :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten