At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenrijk

Tips voor leuke uitjes met de kampeerauto? Een te gek reisverhaal geschreven?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MB206VAN
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 nov 2013, 10:47

At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenrijk

Bericht door MB206VAN »

Dit is alweer een paar jaar geleden, maar het leek me niet onaardig om eens te delen. Ik was in Oostenrijk, volgens mij Wien, en we bezochten kameraden aldaar in een woonwijk. Mijn vriendin en ik zouden in de bus blijven slapen terwijl de rest in het appartement zou slapen. Na met veel moeite een parkeerplek te hebben gevonden, stap ik nog even uit om te plassen, en vind een mooi plekje achter een heg tegen een gebouw aan. Na hiermee klaar te zijn draai ik me om om weer terug te lopen, maar zie autolampen naderen en besluit om me nog even gedeisd te houden tot ze voorbij zijn. De auto had nog meer lampjes. Ze waren rood en blauw, en de inzittenden hadden me gezien op een of andere manier.

Ik dacht al 'nou zal ik wel wat uit te leggen hebben' maar voor ik het weet komt er een Duits schreeuwende malloot met getrokken pistool op me af, roepende dat ik mijn handen omhoog moet doen en wat niet. Ik reageer hier enigszins verbaast op en voor ik het door heb word ik tegen de grond gewerkt. Met een knie op mijn rug word ik geboeid en wordt me verteld dat ik moet blijven liggen en daarna vragen ze wat ik aan het doen was.

Ik dacht bij mezelf 'goh ze gaan hier echt hard op wildplassen' en zei dat ik een kat zag die volgens mij gewond was of zoiets. Verder werd ik gefouilleerd en op een gegeven moment komt mijn vriendin er aan lopen en die snapt al helemaal niet wat er aan de hand is, maar ze gaat naar een van de agenten toe om te vragen wat er gebeurt. Ze probeert uit te leggen dat ik waarschijnlijk alleen ging plassen en dat ik een beetje bukte om niet gezien te worden omdat je in NL daar een boete voor kan krijgen. Ondertussen lopen een paar agenten heen en weer waar ik stond om te zoeken naar dingen die ik misschien verstopt zou hebben, ongetwijfeld hebben ze in mijn zeik staan graaien.

Nou loopt er iemand langs, volgens mij Turks uitziend ofzo, en die wordt ook gearresteerd en moet ook op de grond gaan liggen enzo. Hij moest helemaal gaan vertellen wat ie daar deed en waar zijn auto stond. Ik dacht echt 'waar slaat dit op'. Nu vraagt een andere smeris wat ik daar nou toch aan het doen was geweest, en toen zei ik dat ik gewoon moest plassen. Uiteindelijk zag je dat ze hun vergissing in gingen zien, en een beetje aangetast in hun eer waren. Ik werd uiteindelijk losgemaakt en kreeg op mijn flikker omdat het leek alsof ik een inbreker was. Mijn vriendin kreeg van de vrouwelijke agent waar ze mee stond te praten een schuchter excuus maar ik niet. Geen boete gehad verder, overigens. Daarna lekker geslapen in de bus. In het vervolg ga ik gewoon midden op straat plassen denk ik.
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4379
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Admin »

Tsja, met een lege blaas slaap je veel lekkerder. Maar je moet er wel wat voor over hebben...
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Grumble
Berichten: 154
Lid geworden op: 30 jan 2012, 21:35

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Grumble »

Dat soort dingen moet je ook niet vóór een ambassade doen :angel:
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Arno Z »

intussen een toilet ingebouwd?
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Hanomaad »

Ik heb lange tijd sinaasappelsap van de Aldi gedronken en veel mooie stevive plastic flessen met een grote opening aan over gehouden. Erg handig in dit soort gevallen!
Grumble
Berichten: 154
Lid geworden op: 30 jan 2012, 21:35

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Grumble »

Vraag is dan alleen hoe je deze afval nou weer moet scheiden :crazy:
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Hanomaad »

Vraag me af of er een wet is tegen het legen van een fles steriele urine in de bosjes. Zal me niets verbazen als dat zo is, zo'n beetje alles is illegaal hier.
Grumble
Berichten: 154
Lid geworden op: 30 jan 2012, 21:35

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door Grumble »

Probleem is dat urine steriel is zolang het ín het lichaam is, daarna gaat het heel snel bederven met de bijkomende nare luchtjes en beestjes :sick:
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: At gunpoint gearresteerd vanwege wildplassen in Oostenri

Bericht door vanhooltje »

Tja het zijn ook niet de nl watjes agenten, zijn een stuk strenger.
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten