ideetje voor mensen met ambitie

Een brandende algemene vraag? Dit is de plaats waar u moet zijn met algemene vragen en/of opmerkingen
Plaats reactie
dinand
Berichten: 179
Lid geworden op: 10 okt 2005, 14:18

ideetje voor mensen met ambitie

Bericht door dinand »

is het niet een idee om nu het forum los is van dbbl, wat belangrijke algemene informatie te verschaffen mbt tot aanschaf en dergelijke?

`ik weet inmiddels zeker dat er veel animo voor dit forum is (gezien het enorm gestegen aantal posts en nieuwe aanmeldingen). en aangezien het niet perse meer over mb hoeft te gaan lijkt t me van enig belang om algemene info ook een plekje te geven.

Zelf denk ik vooral aan aanschaftips en onderhoud. Iemand anders nog meer?

of komt er op termijn nog een website bij? loop ik nu te hard van stapel?
joy

Bericht door joy »

eerlijk gezegd vind ik nu al dat er wel erg veel rubrieken bestaan, nog meer erbij?

gr

joy
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Bericht door Leo »

Hoi Dinand.

Vind je het heel erg als ik (naast mijn gewone dagelijkse werkzaamheden) eerst het forum op orde probeer te krijgen? :shock:
Vind het goeie ideeen, maar voorlopig heb ik nog wel een paar maanden werk om de oude berichten te zuiveren zodat de zoekfunctie goed gaat werken.

Daarnaast ook nog het gewone modereerwerk (zo heb ik dit bericht verplaatst), dus ik heb net ff errug veel tijd te kort om er ook nog een website bij te bouwen..

Dus iets te hard van stapel?
Wat mij betreft voorlopig wel.:wink:

Maar evengoed bedankt voor je meedenken natuurlijk. :)


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten