Jaeger kabelset.

Een brandende algemene vraag? Dit is de plaats waar u moet zijn met algemene vragen en/of opmerkingen
Plaats reactie
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Jaeger kabelset.

Bericht door karogegro »

Ik heb gisteren een genotsknots (trekhaak) onder de voiture gemeubeld, en daarbij werdt een voertuig specefieke kabelset geleverd tbv een aanhanger/sleurhut.
Bij de kabelset werdt uiteraard een inbouw/aansluithandleiding geleverd, alleen, u voelt hem al aankomen, in het Duits en Frans. Nu zis mijn kennis van de duitse en franse taal dusdanig abominabel dat ik er geen touw aan kan vastknopen. Nou heb ik me helemaal suf gezocht op het www maar kan niks vinden in mijn moerstaal.
Moeders heeft de gehele tekst van de handleiding mbv een google vertaalprogramma geprobeerd te vertalen, maar dat maakt de begrijpelijkheid van de montage alleen maar lachwekkend/lastiger.
Mijn vraag/verzoek is dan ook of er onder ons iemand is die de juiste weg op het web weet te vinden voor een vertaling want dit schiet niet op.
Het betreft hier een Jaeger kabelset geschikt voor Renault Espace van bj 01/97 tm 10/02, 13 polig, einbousatz 749447, 12V ISO 11446.
Groetsels Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Gebruikersavatar
Goldwingh
Berichten: 255
Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:58

Re: Jaeger kabelset.

Bericht door Goldwingh »

Toine,
Als je het kunt scannen, of fotocopy kunt maken, dan mail het PB. Of type de zinnen over, dan vertaal ik het.
Groet Henk
Groet Henk MB609
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Re: Jaeger kabelset.

Bericht door karogegro »

henk, je hebt een pb ivm je e-mail adres.
toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Jaeger kabelset.

Bericht door Admin »

Henk,

Het hele document staat op het web, één keer Googlen.
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Goldwingh
Berichten: 255
Lid geworden op: 07 aug 2009, 13:58

Re: Jaeger kabelset.

Bericht door Goldwingh »

Hallo Toine.
Ik heb de hele PDF formaat gedownload. Ernst gaf het al aan via googlen. Ga het vanavond vertalen en mail het. Het is ook gemakkelijk om het volgende bij de hand te hebben.
Groet Henk
http://www.caravans.net/rijden/verbindingstekkers.php
Groet Henk MB609
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Re: Jaeger kabelset.

Bericht door karogegro »

Dhusssss heb ik vorige week maar de stoute schoenen aangetrokken en op de gok de boel aangesloten. En zoals bijna altijd blijkt is de praktijk meestal eenvoudiger dan de theorie. Het blijkt achteraf een eenvoudig klusje wat binnen een uurtje gefikst was. Ik heb me alleen laten misleiden door een tester waarmee de functie's op de contactdoos gecontroleerd kunnen worden. Op die tester zitten een aantal led-lampjes die de functioneren van de aansluitingen laten zien. Alleen door het zeer geringe stroomverbruik van de ledlampjes leek het net of er een lamje stuk was en knipperde de boel als een gek. Aanhanger eraan gehangen en.......hoppa, het werkt.
Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten