Adres voor onderhoud

Een brandende algemene vraag? Dit is de plaats waar u moet zijn met algemene vragen en/of opmerkingen
Plaats reactie
Gino
Berichten: 237
Lid geworden op: 30 mar 2010, 23:27
Locatie: Valkenswaard

Adres voor onderhoud

Bericht door Gino »

Wellicht is dit vloeken in de kerk, maar ik zoek een bedrijf of iemand die een onderhoudsbeurt aan mijn 608 zou willen doen. Ik zal even uitleggen waarom. Wegens een virus zit ik al dik 8 maanden ziek thuis. Ik ben al een hele poos herstellende en kan al steeds meer dingen doen. Nu zie ik het niet echt zitten om onder de camper te gaan kruipen. Ik heb de beurt steeds maar uitgesteld, omdat ik dit zelf wilde gaan doen. Ik heb hier overigens geen ervaring mee, maar ik zou daar wel uitkomen. Nu ziet het er naar uit dat dit gewoon niet gaat lukken. Ik wil over 5 weken op vakantie gaan, dus heel veel tijd heb ik ook niet meer.

Nu heb ik contact gehad met JWC cars in Schijndel. Hier kan ik waarschijnlijk eind juni of begin juli terecht. Een datum kan echter nog niet genoemd worden, dus 100% kan ik hier niet van op aan.

Ik zoek dus een goed adresje, dat mag ook iemand hier van het forum zijn. De gemaakte uren wil ik gewoon vergoeden. Aan de remmen hoeft niet gesleuteld te worden. Deze zijn vorig jaar vervangen (voering en cilinders). Hooguit dienen ze even gesteld te worden.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Adres voor onderhoud

Bericht door Admin »

Bel eens met SJEF VAN DEN BRAAK IN VEGHEL
tel. 0413-365976
De Kempkens 2, 5465 NB VEGHEL
Ze doen ook APK boven de 3.5 t.

Doe de baas daar (Brigitte) de groeten van mij (Ernst, die oude kennis van wijlen haar vader, met die schoolbus)
Het heet daar trouwens Zijtaart, maar dat is gemeente Veghel.
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gino
Berichten: 237
Lid geworden op: 30 mar 2010, 23:27
Locatie: Valkenswaard

Re: Adres voor onderhoud

Bericht door Gino »

Dank je. Ik zal morgen eens bellen. APK keuring heb ik onlangs al gedaan. Gelukkig was alles in orde.

Overigens wel goed om te weten dat mijn 608 leeg 5200kg weegt.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gino
Berichten: 237
Lid geworden op: 30 mar 2010, 23:27
Locatie: Valkenswaard

Re: Adres voor onderhoud

Bericht door Gino »

De afspraak is gemaakt. Ik kan volgende week donderdag terecht. Nog bedankt voor de tip.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gino
Berichten: 237
Lid geworden op: 30 mar 2010, 23:27
Locatie: Valkenswaard

Re: Adres voor onderhoud

Bericht door Gino »

Afgelopen vrijdag heb ik de 608 weer opgehaald. Er bleek ook een keering links achter lek te zijn. Deze is ook vervangen. Naast het reguliere onderhoud heb ik ook de kleppen laten stellen. Ik moet zeggen dat de wagen nog nooit zo lekker heeft gelopen. Hij komt vlotter op snelheid en lijkt de snelheid beter vast te houden. Verder loopt de motor wat rustiger.

Ik kreeg in ieder geval de indruk dat het bedrijf verstand van zaken heeft. Verder nemen ze de tijd om alles rustig uit te leggen.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten