remkrachtverdeler fiat ducato

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
Plaats reactie
rozo
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jun 2010, 19:36

remkrachtverdeler fiat ducato

Bericht door rozo »

Deze vraag heb ik ook in het camperforum gesteld maar daar krijg ik geen reacties tot dusver. Wat is mijn vraag?

Onze ducato 244 heeft een rammel bij de achteras. Het blijkt de regelstang van de remdrukregelaar te zijn. Het uiteinde van die stang valt in een soort kunststof busje of hoe je het noemen wilt. Dat busje is versleten en daardoor rammelt de stang in het ijzer. Zo is het ME door de garage ongeveer uitgelegd. Bij Fiat en andere onderdelenhandelaren is alleen de komplete set van regelaar en stang te koop, a raison van minimaal 200 euro. Dat is wat veel voor een versleten busje...... Ik bedoel het busje van de regelaar en niet mijn camper.

De garage wil nu kijken of er iets van kunststof of rubber te fabrieken is. Wie kent dit probleem en heeft een (betaalbare) oplossing?

Groet Rolf Zoutendijk
rozo
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jun 2010, 19:36

Re: remkrachtverdeler fiat ducato

Bericht door rozo »

De diskussie op het camperforum is nu toch op gang gekomen en ik heb een aanbod van iemand met een draaibank dit een busje voor me wil maken. Ik hou jullie ook hier op de hoogte.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten