flexibele leiding voor hydraulische koppeling?

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
Plaats reactie
SuBgorillA
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2013, 13:21

flexibele leiding voor hydraulische koppeling?

Bericht door SuBgorillA »

Hallo allemaal,

Om zeker te zijn dat mijn koppelingsysteem volledig en correct ontlucht kan worden, wil ik ook de flexibele leidingen vervangen die lopen van remolie-reservoir naar koppelingsgever, en ook tussen gever & nemer. (statische leiding vertrekt vanuit gever, deze vervang ik niet, maar loopt over in flexibele darm tot aan de kopp.nemer)
Deze leidingen hebben hun beste tijd gehad.
Hebben jullie een idee of dit speciaal type leiding is? remolie agressief voor rubber, dus ik weet niet goed waar te zoeken...
Ik vind wel flexibele remleidingen op maat, voor voor - en achteras, deze lijken erop maar vind niks terug ivm leiding van koppelingen.

Iemand die meer info heeft?
Evt onderdeel-nrs van mercedes?

Alvast bedankt !!
Grtn
Johannes
karmann
Berichten: 142
Lid geworden op: 20 feb 2014, 21:00

Re: flexibele leiding voor hydraulische koppeling?

Bericht door karmann »

SuBgorillA, what, s in a name, Neem de oude leiding mee naar b.v. een automaterialen zaak, het gaat tenslotte om de 2 aansluitingen en de lengte, en dan kan het best de remleiding van b.v.een Bmw worden, Is wel slim deze te vernieuwen, daar ze door ouderdom /oplossen,graag en veel dicht gaan, en de olie niet meer vanzelf terug stroomt
SuBgorillA
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2013, 13:21

Re: flexibele leiding voor hydraulische koppeling?

Bericht door SuBgorillA »

Hey,

Heb ondertss via dubbellucht onderdeel nr meegekregen!
Met onderdeel i/d hand naar auto onderdelen winkel is meestal goede oplossing, maar nu even te weinig tijd
om risico te lopen dat ik alles demonteer, en dat ze me niet verder kunnen helpen... al iets te veel slechte ervaringen gehad met lokale brezans ;)

Toch bedankt voor snelle reactie,

Grtz
J
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten