Verschillende types koppelinggevers 207D?

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MB206VAN
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 nov 2013, 10:47

Verschillende types koppelinggevers 207D?

Bericht door MB206VAN »

Mij is een nieuwe koppelingsgever aangeboden, die volgens de verkoper op een 406 tot 508 zit. Ik heb de MB dealer gebeld om te vragen of die ook geschikt is voor de 207, en volgens de magazijnmedewerker die ook mijn chassisnummer gecontroleerd heeft past deze wel op een 207, maar op een later type dan die van mij.

Weet iemand of er daadwerkelijk ingrijpende verschillen zijn in types 207 koppelingen, met name de cilinders, of dat ik deze gerust kan kopen en monteren?
karmann
Berichten: 142
Lid geworden op: 20 feb 2014, 21:00

Re: Verschillende types koppelinggevers 207D?

Bericht door karmann »

Een revisie setje kopen, kun je vernieuwen zonder de cylinder te demonteren en je pedaal gaat veel Lichter, mss ook iets voor Renee, z, n Linker been ?
Gebruikersavatar
MB206VAN
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 nov 2013, 10:47

Re: Verschillende types koppelinggevers 207D?

Bericht door MB206VAN »

Revisiesetje is voor de gever niet te krijgen geloof ik, kan zijn dat ik nog niet goed genoeg gezocht heb. Hele cilinders zijn zeer duur, ik heb het oude type met M10 aansluiting. De latere types met M12 aansluiting zijn bijna de helft goedkoper.
karmann
Berichten: 142
Lid geworden op: 20 feb 2014, 21:00

Re: Verschillende types koppelinggevers 207D?

Bericht door karmann »

Ate had tot vorig jaar alle revisie setjes, maar de meeste Automaterialen zaken zijn te lui om ze op tezoeken en ze verdienen meer aan een complete, op Marktplaats staan ook regelmatig compl nieuwe
Gebruikersavatar
MB206VAN
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 nov 2013, 10:47

Re: Verschillende types koppelinggevers 207D?

Bericht door MB206VAN »

Oké ik zal nog eens wat meer navraag doen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten