Campertechniek ter ziele????

Alles m.b.t. de dragende delen van het voertuig, alsmede versnellingsbak, koppeling, aandrijfas en differentieel.
ronsof
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 aug 2010, 15:07
Locatie: AALST,BELGIE.

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door ronsof »

Deze site ter ziele laten gaan dat zou wat zijn,AL DEZE KENNIS ? ? :cry: :cry: :cry:
Genieten folks !
Gebruikersavatar
Ed's508
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 okt 2012, 10:23
Locatie: Purmerend eo

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door Ed's508 »

Hoi,

In de lucht houden :clap: ! Met FB ben ik een jaar geleden gestopt omdat ik moe werd van al het geneuzel en gedoe.
Altijd fijn om hier op het forum rond te bladeren, (bijna :rotfl: ) geen geneuzel. Serieuze vragen en serieuze antwoorden.
Hier heb je echt wat aan.

Allen bedankt!
Groet, Ed.

Waarom schoonmaken als het niet stuk is?? En, als het stuk lijkt eerst smeren...
Gebruikersavatar
Hanomaad
Berichten: 823
Lid geworden op: 08 mei 2011, 11:07
Locatie: Amsterdam

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door Hanomaad »

Ik heb onlangs i.s.m. admin Ernst mijn backup dienst weer in leve geroepen voor het forum. E.e.a. was verhuisd aan beide kanten.

Mocht deze site om wat voor reden ooit uit de lucht vallen, dan is er nog een complete backup beschikbaar om weer online te zetten. Dus geen zorgen, dit naslagwerk zal nooit verdwijnen (zo lang ik leef :)).
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door dereiziger »

gelukkig ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Detlev
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 apr 2006, 17:21
Locatie: De Bilt

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door Detlev »

Zie dit topic nu pas, gelukkig bestaat dit forum nog steeds.
Steeds als ik iets zinnigs moet weten kom ik hier!
Er is een zekere vereniging die pretendeert dit ook te hebben, echter doet men daar uitzonderlijk goed zijn best alles zo snel mogelijk te vergeten en weg te gooien..... (Ook mij uiteindelijk :) )
Dus Ernst: graag laten bestaan! Alle (vooral Merc rijders) lezers zullen je dankbaar zijn!
Mercedes 406 uit 1969
Gebruikersavatar
Berthil
Berichten: 874
Lid geworden op: 06 dec 2004, 13:32

Re: Campertechniek ter ziele????

Bericht door Berthil »

Dit Forum is en blijft een prachtig naslag werk en dat kun je niet zeggen van alle andere social media.
Ik ben zelf even uit de lucht geweest en wel hierdoor:
Ik was opzoek naar een klus ruimte voor mijn unimog.
Daarvoor was ik opzoek naar een schuur, maar een schuur huren was veel te duur in het westen van het land.
Dus overgegaan naar een schuur kopen, want dat is veel voordeliger, zeker met de huidge rente.
Echter toen een schuur gevonden, maar er zat een huis bij.
Dus verhuist en nu staan de 508 en de Unimog veilig achter het huis voor mijn klus schuur.
Afgelopen jaar weinig aan beiden gedaan door alle klussen aan het huis zelf, maar nu begint het weer te komen.

Groeten Berthil.
MB Sprinter 2015

De enige manier om je dromen uit te laten komen, is wakker worden.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten