Instructieboekje LF 408 G gezocht

Plaats reactie
Yvonne
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 jan 2006, 13:01
Locatie: Deventer

Instructieboekje LF 408 G gezocht

Bericht door Yvonne »

Hallo,

Wie kan ons helpen aan een instructieboekje (of ondehoudsboekje o.i.d)
voor een LF 408 G uit 1969 (ex duitse brandweer) met een M115 motor.

We zijn nu ongeveer een maand in het bezit van onze prachtbus en hebben al een aantal kleine dingen geleerd. Maar we hebben zoveel vragen dat een boekje ons toch wel erg handig lijkt.

groet yvonne
Gebruikersavatar
Sylvia
Berichten: 144
Lid geworden op: 04 dec 2004, 21:47
Locatie: Großenkneten
Contacteer:

Bericht door Sylvia »

Hallo Yvonne,

Welkom! Als ik het goed zie, kun je een kopie van dat boekje bestellen bij de werkgroep Documentatie (Jeroen Koen). Zie daarvoor in de menubalk links bij Documentatie voor het bestelformulier. Je kunt ook nog eerst even overleggen met Jeroen. Zijn e-mail adres is documentatie@dubbellucht.nl. Succes en groeten, Sylvia
groetjes, Sylvia
Yvonne
Berichten: 9
Lid geworden op: 21 jan 2006, 13:01
Locatie: Deventer

Bericht door Yvonne »

Hallo sylvia,


Bedankt.
Ik heb al contact gehad met Jeroen Koen maar heb van hem begrepen dat er bij de afdeling documentatie geen instructieboekjes te krijgen zijn voor onze bus. Het boekje dat in de lijst staat is voor een M115 2.3. Onze bus is een M115 2.2 . Vandaar dat ik het nu via het forum probeer.

groeten yvonne
Frank.fjph
Berichten: 2227
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Frank.fjph »

Heb je de dure oplossing al geprobeerd:

Ga naar de Mercedes Benzdealer in de buurt , en bestel bij het magazijn het originele boekje.
Toen ik de mijn kocht in 1995 hadden ze het boeje van BJ 1983 gewoon nog leverbaar. (voor de 508D ondedeelnummer: 655 061 10 07 , pris destijds 12 gulden }

Groet
Frank
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten