bank (netjes) doormidden zagen

(Wat de Duitsers "Ausbau" noemen)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nawm
Berichten: 144
Lid geworden op: 02 aug 2010, 21:01

bank (netjes) doormidden zagen

Bericht door nawm »

Wij wonen in onze camper, en na twee jaar zijn we er achter: de stoelen bij de tafel en de bank zitten niet lekker.
Onze oplossing wordt: een losse tafel met 2 stoelen én een lekker luie hangbank:

http://www.gilsingwonen.nl/images/meube ... olero1.jpg

Het huidige interieur eruit halen, is te doen. Een tafel en 2 stoelen vinden lukt ook. En banken worden op op marktplaats weggegeven :clap:

Ons probleem is de deur van de camper: die is 58cm breed. Om de bank binnen te krijgen moet het een "deelbare bank" zijn: een losse zitting en rugleuning. IKEA heeft dat soort banken. Maar voor het geld van een IKEA bank heb ik op Marktplaats een echte hele goeie bank. Het probleem daarbij is dat ik niet weet of die bank deelbaar is.

Wie heeft hier ideeën over? Kent iemand een merk bank die netjes doormidden te zagen is?
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: bank (netjes) doormidden zagen

Bericht door dereiziger »

Ikea banken zijn van spaanplaat dus makkelijk te verzagen met een recipo .Of je daarna nog een mooi geheel kan maken ligt aan je stoffeerkunsten denk ik .
Afbeelding
Gebruikersavatar
nawm
Berichten: 144
Lid geworden op: 02 aug 2010, 21:01

Re: bank (netjes) doormidden zagen

Bericht door nawm »

Vanwege het spaanplaat, de uitvoering en de prijs wilde ik daarom een andere bank dan die IKEA. Zo zag ik op Marktplaats een mooie bank voor slechts €45,- staan, die nieuw € 3000,- gekost heeft.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten