Huisdieren van Forum bezoekers

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
it camperke
Berichten: 293
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:58
Locatie: Bij de mummies
Contacteer:

Bericht door it camperke »

Arie is cool 8)
http://www.mijnalbum.nl/Album=FAHR7X8Z

http://www.youtube.com/watch?v=qn4sZDD6cnM

Montage geschied in omgekeerde volgorde als demontage.
21-GB-69
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 feb 2005, 10:17

Bericht door 21-GB-69 »

altijd leuk, familie uitbreiding.......


tijd voor beschuit met muisjes.....
A_A
Berichten: 400
Lid geworden op: 07 jan 2006, 01:07

Bericht door A_A »

ow Ben das een leuk kattertje!
Lekker groot laten groeien!

onze rode kater :
http://www.kensdale.nl/index.php?option ... &Itemid=28
Ons katertje staat een beetje stil in zijn groei, 7,4 kilo. Het is een Mainecoon. Die kunnen richting de 10 kilo gaan :-)
Vr Gr Arjan Andriessen
406/8 D '69
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Bericht door Admin »

Arjan, denk aan je maximaal toegelaten massa als je het poesje meeneemt!
21-GB-69
Berichten: 83
Lid geworden op: 18 feb 2005, 10:17

Bericht door 21-GB-69 »

wauw man, die kater is groter dan de kater die mn broer had op het voorjaarsweekend..........


Kees, goed spul dat duitse bier
CeesHM de Bruin

Bericht door CeesHM de Bruin »

Ben schreef:Laat Arie maar groeien..........
10 kg? Dan kunnen wij nog even vooruit met onze rode kater. Die is ± 2 jaar geleden als ong. 4 maanden oud mormeltje aan komen strompelen, volledig vermagerd en gewond aan kop en achterpootjes. Hij zocht duidelijk bescherming voor de grote boze wereld. Iedereen in de omgeving kende hem, hij was overal al geweest maar niemand wilde hem. Bij ons is hij liefdevol opgevangen en heeft medische verzorging gekregen. Mijnheer heeft nu een luxe leventje, inklusief krab en klim paal en diverse voor hem gereserveerde ligplekjes en alleen het voer wat hij lekker vindt. Hij is daarvoor duidelijk dankbaar. Hij volgt ons waar we gaan en kan niet genoeg knuffels krijgen. Net een mens. Of is 't net een hond... so what 't is Piet, want zo heet hij en is inmiddels uitgegroeid tot een prachtige 5 kg zware rode met veel wit en met een, en dat is het leuke aan hem, een poezenkoppie. Zijn 1e auto-overreden-avontuur heeft hij inmiddels ook overleefd en hij mijdt nu de weg als de pest. Op ons grondstuk heeft hij gelukkig een zee van ruimte voor zijn jacht op muisjes, mollen en helaas ook vogeltjes. In de weide lopen onze 2 paardjes vredig te grazen en in een setting van groen, bomen, wild en ruimte leven we gemeenschappelijk in een paradijsje. Kort geleden hebben we onze 21 jaar oude Welsh pony moeten laten inslapen en dat deed veel pijn. Maar zo gaat het met dieren, je overleeft ze meestal. Als we op vakantie gaan brengen we de dieren altijd in pension. Kost wel veel maar dan weet je ook dat ze goed verzorgd worden. En de dieren? Die vinden het prima. Piet loopt met opgestoken staart zijn pension binnen en voelt zich gelijk thuis en als we hem ophalen is hij weer net zo blij. Voor de paarden is het helemaal geen probleem. Als die een warme stal en hun hapje maar op tijd hebben en mals gras dan kan hun dag niet meer stuk. We hebben natuurlijk wel foto's maar die kan ik al moeilijk terugvinden in mijn computer, laat staan dat ik ze in het forum krijg. Och, lekenbroeders moeten er ook zijn en iedereen weet hoe paarden en katten er uitzien. Groetjes, Cees
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door Saskia »

Dit is ons nieuwe poesje. 't Is de bedoeling dat ze een echte buspoes wordt,
Ze heet dan ook Diesel. (Voorlopig Dieseltje)
De oude poes is bij mijn dochter gebleven toen wij het huis uitgingen.

Afbeelding
Afbeelding

groetjes van Saskia
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door Admin »

Wat een snoepie!
Misschien moeten jullie haar als hond opvoeden. De Mercampoes denk ook dat ze hond is en komt daardoor altijd terug in de bus...
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
dereiziger
Berichten: 1069
Lid geworden op: 24 jan 2010, 14:53
Locatie: visvliet

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door dereiziger »

Onze kat heet ook Diesel .. maar gaat niet mee in de Camper .. beide honden wel standaard eigenlijk ..

En ze is nu al sinds 2 dagen vermist .. :(
Afbeelding
wingman01
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2010, 19:19

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door wingman01 »

wingman heeft ook een huisdier, een jack russel die vroeger meeging in een alu kist voor op de aanhanger achter de Goldwing, die hond deed dat met veel plezier, maar ik heb de indruk dat hij de camper veel leuker vind, jullie snappen al dat hij Altijd meegaat.
Goldwing en camper forever

m.v.g. Louis
inge
Berichten: 119
Lid geworden op: 26 nov 2009, 22:20
Locatie: enschede
Contacteer:

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door inge »

Dit is onze Youp.
Poedel.
Hij is 7 jaar en woont sind 3 jaar bij ons.
We nemen hem bijna overal mee naar toe.
Afbeelding
Inge en Sientje
honden Youp en Guus
Fiat Ducato, opbouw Bürstner Harmony T620, 2002

https://www.facebook.com/groups/489021447835832/
Gebruikersavatar
Admin
Site Admin
Berichten: 4381
Lid geworden op: 24 nov 2004, 17:45
Locatie: Haulerwijk (ZO Friesland)
Contacteer:

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door Admin »

Hoewel velen 'm al gezien hebben (hij zorgt er zelf voor dat-ie zichtbaar is!), hier nog even een formele voorstelling van onze Motek.
Geboren 23 september 2009 te Egchel (L).


In de bus ligt hij meestal in het gangpad te slapen, althans, zolang ik op de grote weg rijd. Zodra ik gas minder om uit te voegen, komt hij kijken of ik de goede afslag wel neem.
En in de file en in steden en dorpen wil hij ook niets missen!
Afbeelding

Als het erg warm is, houdt-ie het niet altijd droog.
Afbeelding
Groeten,

Ernst / Admin


If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.


No man can deny, die Gedanken sind frei!
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 718
Lid geworden op: 05 dec 2004, 23:01
Locatie: Zuid-Hollandse Klei

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door Saskia »

Wij nemen onze poes Assepoes (7mnd) mee in de bus, dat vindt ze inmiddels leuk. En al rijdend is ze goed op haar gemak.
Op aangekomen bestemmingen, gaat ze naar buiten aan een touwtje. :(
Thuis heeft ze alle vrijheid om buiten te spelen en komt ze altijd braaf naar huis om te eten en te slapen.
Wie van jullie, forumbezoekers, heeft ervaring met poezen op reis? Wie heeft raad over het al dan niet los laten van de poes op reis?
Afbeelding

groetjes van Saskia
Gebruikersavatar
paulv
Berichten: 1753
Lid geworden op: 23 jul 2006, 22:31
Locatie: Saint Denis des Murs

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door paulv »

Hoi Saskia,

Vorig jaar kwamen wij in Spanje een oudere Franse dame tegen, allenig met een kat in een camper met katteluikje. Zij en de kat gingen ieder hun eigen weg 8) .
Als ze even boodschappen ging doen ging ze echt niet op de kat staan wachten. Ze ging gewoon zonder kat weg, die kwam s'avonds toch wel als ie beschutting en eten wilde.
Soms , als de kat niet thuis gekomen was ging ze gewoon een dag weg zonder kat. De volgende dag parkeerde de camper weer op de oude plek en de kat kwam dan weer in de camper :D .

Het was zo gegroeid toen ze eens plotseling weg moest en de kat niet in de camper zat. De volgende dag kwam ze terug om de kat te zoeken, niet gevonden, maar die avond kwam de kat gewoon weer door het luikje thuis alsof er niets gebeurd was :mrgreen: .

Mvg. Paul
Bezoek altijd welkom!
Gebruikersavatar
Janneman
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 okt 2007, 12:50
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door Janneman »

Afbeelding

Onze hond Lucky. Een kruising tussen een Jack Russell en een Boomer. Inmiddels 10 jaar en die gaat echt overal mee naar toe. met de camper, als we gaan fietsen. We kunnen samen eindeloos spelen op het strand en als ik ergens zit of lig komt ze altijd tegen me aan hangen. Mijn dochter noemt haar mijn soulmate.

Ze is grijs aan het worden, net als het baasje. Ze is ook gek op het vrouwtje, ook al net als het baasje :P
-----------------------
Groetjes,
Jan
Gebruikersavatar
vanhooltje
Berichten: 1188
Lid geworden op: 27 nov 2008, 23:57
Locatie: Vrouwenparochie

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door vanhooltje »

Afbeelding
By vanhooltje at 2010-10-17

Ons huisdier, een parkiet, nog maar 6 weken oud :D en luisterd nu al naar de naam Seppie :D
We zijn hem aan het tam maken, en gaat volgend jaar ook weer mee met de camper :D
Dat deden we ook met de vorrigge parkiet, helaas is deze door een vlieg crash overleden :cry:

grt Peter en Christl
Groet, Peter

Schrijf- en typfouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer verstand van techniek

http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV + http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJT

Ook op Afbeelding
karogegro
Berichten: 522
Lid geworden op: 26 sep 2007, 14:37
Locatie: united urk a/d greppel

Re: Huisdieren van Forum bezoekers

Bericht door karogegro »

Vliegen......dat lukt mij ook vrij aardig. Maar dat landen hè.... :oops:
Toine
" Het kan me geen moer schelen wie je vader is, zolang ik zit te vissen, loop jij niet over het water"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten