De definitieve Mercedes-in-Maleisië draad.

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

De definitieve Mercedes-in-Maleisië draad.

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Hallo iedereen,

Naar aanleiding van mijn kortstondige verschijning op het forum vanuit het buitenland een aantal leuke reacties ontvangen; leuk!

Ik heb terwijl ik daar was (ben vanochtend weer terug en ga over 2 weken weer weg!) een aantal MB's op de foto gezet, en hierbij ook de rest van de foto's die ik heb van de L319/L406 die ik eerder gepost heb.

Groetjes
Jeroen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het verhaal achter deze kun je elders lezen, hierbij dus de rest van de foto's!

Afbeelding
En dan rijdt er zomaar dit achter je... gelukkig altijd de camera bij de hand, behalve die ene keer dat er een hagedis van 75cm op de weg zat en een stel vechtende apen in de berm.... ;)

Afbeelding
Afbeelding
Deze werd nog dagelijks als bijverdienste gebruikt...

Afbeelding
Afbeelding
... dit was zo te zien de onderdelendonor! Wel een O309 met snelle achteras, voor de liefhebber, ik weet nog waar ie staat, niet ver van onze fabriek af... ;-)

Afbeelding
Afbeelding
Dit is een Tata, een Indiaase vrachtwagen die volgens de gebrekkig Engels sprekende chauffeur gebaseerd is op MB techniek. Veel Mercedes Rundhauber rijden ook met zo'n houten cabine rond, dit is volgens de chauffeur veeeeel beter als de originele stalen broeikas! Originele stalen fabriekscabines zie je wel, maar niet veel.

En zo heb ik nog ladingen foto's van Nissans, Hino's, auto's, luchten, landschappen, beesten etc etc... Pff, eerst maar eens in het zonnetje zitten hier!

Groetjes
Jeroen

PS mocht de Uitlaatklep redactie interesse hebben heb ik ook nog de originele 1,5Mb 5 megapixel fotos... (hint?)
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten