en zo...408, brandweer, bj 1972 - topic

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Fvd
Berichten: 200
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:57

en zo...408, brandweer, bj 1972 - topic

Bericht door Fvd »

...wil het geschieden dat ik de 508d heb verkocht met inruil van mij oude 408 ex-brandweer en daar ben ik blij mee

In 2009 heb ik hem gekocht en gerestaureerd, dwz, gered uit de bijna eeuwige jachtvelden waar ie stond te verpieteren, motor kapot, behoorlijk misbruikt, iemand moest hem toch redden :)

Heb er toen een andere motor in gezet,(gekocht bij mercedes only te hapert) alle rotte plaatwerk eruit geslepen en ingelast, nieuw kleurtje gegeven, nieuwe apk erop, dus ik wist wat ik terugkocht

Loopt op lpg en benzine, vergeleken met de 508 rijd het een stuk lichter,mbt sturen, remmen, en ook veel rustiger mbt lawaai

zie fotos

bovenste foto zoals ie nu is, 2de nadat ik hem onder handen heb gehad,in 2009, 3de foto zoals ik hem in 2009 kocht
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Fvd op 30 jun 2014, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: en zo...

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Mooi handzaam busje! :)
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Fvd
Berichten: 200
Lid geworden op: 09 jun 2014, 11:57

Re: en zo...

Bericht door Fvd »

Thx, i like too:)

Vandaag kwam de nieuwe eigenaar van de 508d nog even langs en zo bleken we allebei tevreden, het ken wel,ruilen zonder huilen:)

Kan er overigens meteen een best wel vraagbaak topic van maken, aangezien de eerste kriebels opkomen mbt aanpassing van het apparaat, want, die 4 bak, wil ik tz een 5 bak, maar dan hou ik weinig power meer over, hoef ook geen 170 te kunnen,maar iets minder toeren bij 90 mag wel

Heeft dat zin? ( ik vermoed van niet maar vraag het toch ff :)

Zomaar ff iets ruimer denken, andere opties mbt motoren?

230 ligt er nou in



Fvd
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten