Photobucket "ransomware"

(Leuteren = kletsen)
Hier bestaat geen off-topic. Maar wel goede omgangsvormen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Photobucket "ransomware"

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Van het ene op het andere moment heeft Photobucket zijn voorwaarden aangepast.
Je kunt nu met een gratis account geen plaatjes meer delen. Daarvoor moet je nu een betaald abonnement hebben. Ik vond het wel handig om plaatjes op 2 forums te delen via Photobucket, maar als 't zo moet... :evil:

Ik heb daarom mijn account daar verwijderd. Dat betekend helaas dat mijn LT-bouwerslag nu fotoloos is tot ik alle plaatjes via het forum geupload heb of een andere storage gevonden heb.

Als ik eens tijd een zin heb doe ik dat nog wel eens met terugwerkende kracht....... :confused: :confused:

Groeten Jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Gebruikersavatar
Arno Z
Berichten: 523
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:01
Locatie: Ouderkerk a/d Amstel
Contacteer:

Re: Photobucket "ransomware"

Bericht door Arno Z »

Is inderdaad vervelend gedrag van ze, en ze vragen ook nog serieus geld er voor.

Zelf doe ik hetzelfde al jaren gewoon uit Google drive. Als je daar een afbeelding in zet (is nu Google Photo's geworden) dan kan je die openbaar instellen. Alleen het embedden in een forum gaat nog niet zo makkelijk.

Als je de afbeelding dan opent zit hij in een venster van Google. Dan doe je rechtse klik op de afbeelding, kies je 'afbeelding URL kopiëren' en die URL plak je in het forum.

Natuurlijk geen doen om alle afbeeldingen uit het verleden weer opnieuw te gaan instellen.

Wel jammer ik zie veel fora waar Photobucket nu grote gaten in slaat.
Gebruikersavatar
Jeroen_Hanomaf
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 dec 2004, 21:16
Locatie: Het mooie West Friesland
Contacteer:

Re: Photobucket "ransomware"

Bericht door Jeroen_Hanomaf »

Er is voor Firefox en Chrome trouwens sinds kort een plugin beschikbaar waarmee e.e.a. (voorlopig?) weer zichtbaar is... Ik heb Dropbox, voorlopig die ik de foto's wel even via het forum -via DB kan ik ook sharen, maar besteed momenteel de tijd liever aan de LT :P

Groeten jeroen
In aanbouw: Volkswagen LT46 2,8TDI (ex-servicebus fa. Gebr. Van Kessel)
~~ ervaring is kennis die je opdoet, nadat je het nodig had!~~
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten