Voor Helmut

Gebruikersavatar
Sylvia
Berichten: 144
Lid geworden op: 04 dec 2004, 21:47
Locatie: Großenkneten
Contacteer:

Voor Helmut

Bericht door Sylvia »

Helmut schreef: Staan jullie net als het sleutel veldje op een soort van forumveldje?
Ik ken nml. 99.8 % van de club niet en de forummers voor m,n gevoel al wel een beetje. Als jullie dan allemaal een beetje gaan hokken op een veldje , hoef ik niet zo te zoeken. gr. Helmut
Helmut,

Waar we ook staan (we hebben dit niet helemaal zelf in de hand): bij ons ben je - net als uiteraard de andere forumbezoekers - welkom! Gelukkig is onze Dr. Wolff vrij opvallend :D .

Ernst/Admin is een deel van de zaterdag te vinden op het sleutelveldje, als daar behoefte is aan elektr(onic)a-advies.

Groeten,

Sylvia



Afbeelding
groetjes, Sylvia
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hallo Sylvia,
Dr. Wolff ,die zal ik wel vinden, en ik kom zeker even langs,
ik vindt het prachtig wat jullie van Dr. Wolff hebben gemaakt .

Het is heel vreemd met zo,n forum , ik ken meer bussen van de club dan mensen,maar daar gaat verandering in komen.

Ze zeggen wel eens ,dat een baas op zijn hond lijkt,(of anders om)
zou dit nou ook gelden voor een camper en zijn baas?
Is een leuke verkiezing voor een kampeerweekend van de club.
En de prijs, je camper wordt van binnen en buiten uitgemest.ha ha

goetjes Helmut.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Ken de meeste ook slechts via het forum

Bericht door Peter MERCAMPO »

Afbeelding Ha die Helmut, dit is de diesel slurpende dame! Lijkt mij een redelijk herkenbare ook. Ik zie wel waar ik kom te staan, zal niet het sleutelveldje zijn want ik neem mijn kleine jongen (3jr) mee en dan is sleutelen niet zo een succes (hij wil dan ook zo graag). Ik weet ook niet of ik het hele weekend er zal zijn, kan maar zo zijn dat hij naar ze moeder terugwil. We zien het wel! Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
KWF-704
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 dec 2004, 16:57
Locatie: Antwerpen

Bericht door KWF-704 »

Hoi

De camper die op z'n baas trekt
mmh
wel de camper is groot de baas ook
de camper is lang de baas ook
de camper is niet van de snelste de baas.....
de camper kan lang aan een stuk rijden de baas ook( is een meevaller)
de camper raakt zelden overhit de baas ook
de camper drinkt de baas ook
de camper word wat ouder de baas ook

maar hij heeft niet alles van mij
de camper rookt het vrouwtje ook
de camper is mooi het vrouwtje ook
de camper heeft ronde vormen het vrouwtje .....
heel soms heeft hij kuren het vrouwtje iets meer
ja het heeft wel wat
groetjes Johan
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hoi Peter,
met sleutelen moet je zo vroeg mogelijk mee beginnen.
Dat worden de beste sleutelaars ,ze gaan er zo in op dat ze zelfs het gereedschap gaan proeven , dat bereik je later nooit meer...

De bus zal ik nu zeker herkennen.
Ik heb zelf het lef niet om hem zo mooi te schilderen.
Ik zou zo mijn kinderen erop los laten.
Ik zit alwel te denken om te beginnen met een deurtje.
Heb je met zo,n bont gekleurde bus niet meer last van politie controles?
vooral in het buitenland.
Wij staan nogal bekent om ons tolerantie beleid tenopzichte van bepaalde rookwaar.

Ja Johan die ronde vormen....
Afbeelding

Gr. Helmut.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Heb in mijn leven aardig wat weggedampt inmiddels wat gematigd, anders blijf je met al die mooie ideeën in je hoofd zitten maar je handen doen niets of het gaat heel traag :lol: Ik ben nog nooit echt aangehouden en gecontroleerd maar heb tegenwoordig ook bijna nooit meer wat bij me, zeker niet in het buitenland. Dat bewaren wij maar voor thuis. Wellicht dat je gewoon de kwast ter hand moet nemen samen met je kroost, komt altijd wel iets leuks uit, zeker als het van jezelf is.
Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hoi Peter die mooie ideeen had je anders misschien wel helemaal niet gehad,1%van mijn mooie ideeen is te kort voor een mensenleven.(hier horen allemaal emoticons te staan,maar ik weet niet hoe dat moet)
Peter ik kom er eentje roken volgende week in Limburg.
Hier nog zo,n mooi idee:
Afbeelding
gr.Helmut.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Mijn bus beschilderen is een van die ideeën geweest, al turend in het vuur met ook een potje bier! Heb me kleine mannetje bij me dus kan niet te ver van mijn bussie vandaan maaruh je bent welkom
Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hoi Peter.

Ik heb je helaas gemist. Ben bij je aan de deur geweest maar was niemand thuis. Heb nog wel een foto van je prachtige camper gemaakt.
Afbeelding
Wordt toch tijd voor een forumveldje of niet.?

Groeten Helmut.
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Voor Sylvia .
Hoi bij jullie ben ik ook geweest ,maar was ook niemand thuis.
Ik was er ook niet lang hoor , slecht weer en slechte stemming op de camping. (dubbellucht crisis??)
Het leukste van de dag was de heen en terug reis, lekker 375 kilometer toeren.
Groeten Helmut
Gebruikersavatar
Sylvia
Berichten: 144
Lid geworden op: 04 dec 2004, 21:47
Locatie: Großenkneten
Contacteer:

Bericht door Sylvia »

Hoi Helmut,

Jammer dat we elkaar gemist hebben. Maar je krijgt een herkansing, want in een ander draadje schreef Anton:


Het eerste minitreffen van Campersleutelaars is een feit!!

Vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 oktober zijn we welkom bij:


Fam ter Keurs
Hertmerweg 37
Hertme Overijssel

Er is daar stroom water en een schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen.

in een boomgaard bij boerderij op landgoed in mooie landelijke Twentse omgeving - veel fiets- [ANWB] en wandelmogelijkheden - Borne 2km - Almelo en Hengelo ca 8km

Er is plek voor ongeveer 20 campers.
De kosten zijn € 5.00 per nacht

Opgave bij mij.


Anton dus.

groeten,

Sylvia
groetjes, Sylvia
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Anton »

Hoi,

En er kunnen zich nog mensen aanmelden: hoe meer zielen hoe meer vreugd !!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hoi Sylvia en Anton,dat is heel dicht bij mij inderdaad (7 km.).
Maar ik heb nog geen camper , kan natuurlijk wel even komen buurten.
Uit tip is de http://www.weerselosemarkt.nl is ongeveer 7km van Hertme en is een boeren (rommel) markt met van alles en nog wat. Alleen zaterdag ochtend open.Heb er bijv. deze 2 assteunen uit het leger gekocht voor weinig.
Afbeelding

vr.gr. Helmut
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Anton »

Hoi Helmut,

Buurten mag ook, je bent welkom!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Jammer dat wij elkaar gemist hebben maar het was ook niet echt geweldig weer om de hele dag voor de mercampo te zitten!! Rondje gelopen en daarna bijna de hele dag, met zoon, in het zwembad gezeten. 's Avonds de hond in de pot gevonden tijdens het diner, duur patatje voor een driejarige, maaruhh...... gelukkig was er nog wel een klein restje ijs, de rest was al op! Volgende keer maar een potje koken in de bus, stukje voordeliger ook. Heb wel even gezellig zitten kletsen en heb me verders prima geamuseerd wipwap, schommel, treintje en niet te vergeten het springkussen. Gelukkig hadden wij de loopfiets bij ons, kon ik toch nog wat bussie's bekijken. Ik denk dat ik ook eens opteer voor een mini meeting staat het allemaal wat dichter bij elkaar, wel zo knus al is dat ook maar een mening. Helaas voor het weekend in oktober dit weekend heb ik een grote beurt gepland en wil ik kijken hoever ik ga komen met het inbouwen van mijn op marktplaats gescoorde cruise control. Verders nog mijn achteruitrijcamera aansluiten. Ik wens alle deelnemers een mooi weekend toe en hoop dat de weergoden jullie gunstig gestemd zullen zijn.

Helmut hoe zit het nou met 'ik heb geen bus'.....???? wat heb je dan op die steunen staan???
Groet Peter.
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

Hoi Peter, groot gelijk dat je met je kleine mannetje in het zwembad lag.
We komen elkaar vast nog wel een keer tegen.
Die cruisecontrol staat ook hoog op mijn verlanglijstje,lijkt me heerlijk toeren.
En de camper van mij is in oprichting,gaat niet zo snel als ik zou willen,is een kwestie van ping ping. Heb bijv. afgelopen weekend een handschoenkastje voor in de bus gekocht bij onderdelen comm. enz en dat was alweer 40 euro lichter.Maar zo heb ik wel tijd om lekker te dromen over m,n bus.
En dat doe ik elke dag,super vind ik dat.

vr. gr. Helmut.
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Bericht door Leo »

Yo Peter,

een planning is iets om te veranderen hoor! :P

Al die mensen met hun volgeplande leventjes; agenda's, limit's, targets...
Waar zijn we nu eigenlijk helemaal mee bezig? :roll:
Kijk toch gewoon of het mooi weer is en stap dan in je bussie.
Eronder liggen kun je nog lang genoeg, die olie houdt het nog wel een paar honderd kilometer uit en zonder cruisecontrol heeft ie altijd gereden.. 8)


Onze "planning" is om dat weekend met een geheel overnieuw geschilderde Tranquilo de weg op te gaan.
Halen we dat niet? Mooi zo! Half afgeschilderd rijdt ie net zo goed..
Kan me er niet druk om maken.

Pleur die agenda toch eens aan de kant jongens en get a life! :shock:


Zo, dat mos ik effe kwijt. :oops:

Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Anton »

Hoi,

Of te wel: wees er bij:

HET EERSTE MINITREFFEN van CAMPERSLEUTELAARS

Julie zijn welkom!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Ha die Leo,

Ook ik wordt af en toe geleefd door mijn agenda :oops:, maar je hebt inderdaad gelijk door hem af en toe in de hoek te frisbieën. Nou is het sleutelen aan mijn bus ook een klein uitje (kan ik mij even aan mijn ouderlijke plicht onttrekken) Mijn lieftallige dame blijft nog 1:6,5 slurpen en produceert nog een licht walm. Ik heb wel het idee dat het iets minder is geworden na jouw tip om BP Ultimate te tanken, de Ardennen heb ik niet gehaald maar maasbree was ook al een aardig eindje toeren. Ik heb nog nooit kleppen gesteld bij een om 314 dus dat wil ik graag leren, de filters ook nog nooit vervangen en mijn rem olie moest ook maar eens vervangen worden. Ik wil mijn busje goed leren kennen want ik heb in de planning (oeps daar ga ik weer) om voor dat mijn kleine leerplichtig word mij 4 maanden aan de ratrace :? (maatschappij) te ontrekken voor een mooie tocht door Eurazië. Voor die tijd moet er nog wel het een en ander verbeterd en afgebouwd worden, anders gaat mijn ega stijgeren. Ik wil met twee kinderen en twee honden een beetje uit de voeten kunnen. Dus eerste prioriteit goede techniek en deugdelijke zitplaatsen verders de nodige praktische opbergruimte. Helaas moet ik daarnaast ook nog werken (ondanks dat ik in de rijkste gemeente woon :lol: ) en heb ik nog de nodige (sociale) verplichtingen. Maar je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het ook anders kan, dat je altijd een keuze hebt om je agenda een zwieper te geven, dat heb ik al eens gedaan door mijn commerciële carrièrre aan de wilgen te hangen (beviel uitstekend, maar werd niet echt begrepen :lol: ) Mijn spaarzame vrije tijd gaat dus op aan de bus en soms wijk ik af (misschien zie je mij alsnog verschijnen :wink: )van het schema dit alles om binnen nu en twee jaar er even helemaal uit te zijn 8) 8) 8) 8) !!!!!!

Misshien hoort dit item wel thuis bij de vroege vogels rubriek :?

Groet Peter
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Bericht door Leo »

Mogguh Peter,

zo nu en dan schiet ik wel eens uit m'n slof, en dan krijg ik nog een fatsoenlijk antwoord ook.. :oops:


Dus maar weer snel over techniek geOH't, want daar heb ik meer verstand van.

Aan dat gewalm en verbruik moet iets aan gedaan worden als je zo lang en ver weg wilt.
Nu is het zo dat ik in 1 minuut meer aan jouw motor hoor dan ik in dagen kan opschrijven.
Klinkt misschien vreemd, maar da's nou eenmaal mijn vak.
Dus als jij precies wilt weten wat er met dat orgel aan de hand is, dan zul je toch langs moeten komen.
Bedoel; is dat een mooie smoes of niet? :P
Kun je meteen mooi ff je kleppen stellen (fluitje van een cent), zodat je voor je gevoel tóch nog iets nuttigs gedaan hebt.

Verder moet er natuurlijk zeer serieus over zo'n reis geboomd worden, en voor je het weet is er weer een weekend voorbij.. :roll:

Je weet niet wat je mist als je niet komt..grinnn..


Werk ze, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

Ha die Leo, Helmut, Anton & Sylvia,

Oké dan ik ben om :wink:! Gelokt door het oor van een diesel fluisteraar :lol: , Tuurlijk agenda's kunnen om en afspraken kunnen verzet worden :? Ik hoop niet dat de tranquilo strand, anders leer ik nog geen kleppie's stellen en mis ik het luisterend oor! Ik zou 'm gewoon afschilderen en gasgeven mocht het nog niet helemaal droog zijn, dan zal dat, als je aangekomen bent wel het geval zijn:!: Anders zal het best een fraai resultaat geven. Ik zie het wel :shock:.

Helmut, wellicht dat je nog even kan komen buurten, rijdt die bus niet van je? Ik heb vvvvroegurhhh ook wel met luchtbed campinggasbrander voorzien van bloempot en dikke trui in oktober met min ??? overnacht :) Brrrrr (in een kale 207D)

Anton en Sylvia, Bedankt dat jullie een belletje hebben gedaan en dat mijn honden welkom zijn :o , was voor mij een reden om aan te voeren 'ik wil best de oudste meenemen' (zoon van 3), jongste heeft echt nog geen zin want die kan nog geen schroevendraaier vasthouden (9 weken) 'of ik kan ook de hondjes meenemen' :idea: , ze begreep het; Het baasje moest er even tussenuit

Wees allen gegroet en het ga jullie goed :wink:
Peter, en tot komend weekend!
Vandaag is een Kadootje
Gebruikersavatar
Leo
Site Admin
Berichten: 4153
Lid geworden op: 08 okt 2005, 07:58
Locatie: Oost Drenthe

Bericht door Leo »

:D:D:D:D:D

Tranquilo strandt niet.
Het is geen 50Achie.. :twisted:

CU ergens in het Oosten (ben de naam van dat gehucht steeds kwijt.. :? )


Mvg, Leo.:D
Techniek is altijd logisch, daarom snappen de meeste mensen er geen moer van.
Gebruikersavatar
Anton
Berichten: 2756
Lid geworden op: 17 okt 2005, 12:27
Locatie: Hengelo ov

Bericht door Anton »

Hoi Leo,

Hertme, zo heet dat!

Tot Vrijdag!

Groet Anton
Kwestie van gas geven......


Afbeelding
Gebruikersavatar
Helmut
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2007, 11:13
Locatie: twente

Bericht door Helmut »

@ Peter. De wagen doet het prima ,en ik kom op bezoek.
Dat slapen wordt niet wat,met een lekker bedje op 7000 meter afstand.

Als jullie een soort van sleutelveldje houden kan ik wel assteunen en/of een flinke werkplaatskrik meenemen.(En een kratje Grolsch van twentse bodem, een echt streekrecept )Je zegt het maar.
Dat kleppenstellen zou ik graag bijzijn zodat ik het klusje ook zelf kan.

Leo pas op dat je met Tranquilo niet vast komt te zitten tussen 2 dikke twentse eiken, want daar zijn er een bult (veel) van.

Groeten allemaal en ik zie jullie dit weekend, Helmut.
Peter MERCAMPO
Berichten: 416
Lid geworden op: 08 dec 2004, 18:03
Locatie: 'T Gooi

Bericht door Peter MERCAMPO »

:( :( Het zit effu niet mee, mijn oudste jongen heeft vannacht enorm gespookt (zwaar ziek) vanochtend dokter :arrow: ziekenhuis, bloedprikken en afwachten maar :? Vanavond vroeg mandje in, hopelijk gaat het goed maar ik kon vandaag mijn gezinnetje niet verlaten. Als het morgenochtend goed gaat (vanmiddag ging het wel weer) kom ik alsnog jullie kant op. Groet Peter (met wallen onder zijn ogen) :wink:

ps ik hoop dat jullie dit nog lezen
Vandaag is een Kadootje
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten